Gjest Elextra Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Er av en eller annen grunn aldri hjemme når det er slike innsamlinger. Antar man kan gi på annen måte, får hva det blir til... Gir til mange gode formål, har også gitt til Leger Uten Grenser, men føler ikke noe spesielt for TV-aksjonen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Er av en eller annen grunn aldri hjemme når det er slike innsamlinger. Antar man kan gi på annen måte, får hva det blir til... Gir til mange gode formål, har også gitt til Leger Uten Grenser, men føler ikke noe spesielt for TV-aksjonen. Ring 820 44 110 og du har gitt 175 ,- !! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Du vet ingenting om Leger uten grenser?? Det var nesten....imponerende. Dem trodde jeg alle kjente til. Jeg vet veldig lite om de, ja. Det er et området som ikke int. meg noe særlig, for å være ærlig 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Ring 820 44 110 og du har gitt 175 ,- !! Som sagt - jeg gir til mange gode formål, herunder Leger Uten Grenser, men ser ikke spesielt behov for å gi akkurat i forbindelse med TV-aksjonen. Har faktisk gitt noen hundre hvert år til Leger Uten Grenser de siste årene. Nå kom de på døre i går ettermiddag likevel, og da ga jeg jo litt, nesten mest for bøssebærerens skyld :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.