Gjest antropologonym Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det gjør ikke jeg, fordi jeg har dårlig råd. Jeg synes man må ha overskudd i husholdningen for å gi til noe, samme hvilke innsamlingsaksjoner og sultne unger det gjelder. Man bytter ikke en unges sult mot en annens (sagt litt svevende)! 0 Siter
Gjest antropologonym Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Uff da, ser at jeg posta samme spørsmål som under. Tabbe, så det for sent! Webmaster kan slette dette innlegget. Plis! 0 Siter
Gjest Kan ikke sammenlignes Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 "Man bytter ikke en unges sult mot en annens". Herregud. Den dagen norske barns sult kan sammenlignes med afrikanske barns, står det ufattelig dårlig til i Norge. Og ALLE her har da råd til å gi, om det så bare er en femmer. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Du kan ikke avse et par kronestykker, engang...? "..................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg stoler overhodet ikke på disse organisasjonene, så jeg støtter de konsekvent ikke. Jeg kunne heller vært med å bygge en skole eller noe sånt. 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Et par stoppskiver og noen bukseknapper. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg brenner nok litt for denne innsamlinga her så de skal få litt mer enn jeg pleier å gi over banken siden de gikk før jeg rakk å åpne døra. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Et par stoppskiver og noen bukseknapper. Det er jo muslimer, ikke sant? De fortjener jo selvsagt ikke noe hjelp :-) ".........................................." 0 Siter
Gjest antropologonym Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Du kan ikke avse et par kronestykker, engang...? "..................................." Jeg svarer deg her, ser at det andre plutselig forsvant istedet for dette... Jeg synes det er flaut å gi kun noen små kronestykker mens bøssebærer står og glor (og dere andre sikkert gir minst 100). Tar heller et bad og er liksomborte. ;p 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg svarer deg her, ser at det andre plutselig forsvant istedet for dette... Jeg synes det er flaut å gi kun noen små kronestykker mens bøssebærer står og glor (og dere andre sikkert gir minst 100). Tar heller et bad og er liksomborte. ;p Ok, det skjønner jeg. Men den flauheten klarer jeg å overkomme. Og dessuten - alle monner dra. "........................................." 0 Siter
keinstein Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det er jo muslimer, ikke sant? De fortjener jo selvsagt ikke noe hjelp :-) ".........................................." De stakkars menneskene er fanget i en invalidiserende religiøs og kulturell felle - like alvorlig som å mangle et bein eller to. 0 Siter
Gjest gruffalo Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg stoler overhodet ikke på disse organisasjonene, så jeg støtter de konsekvent ikke. Jeg kunne heller vært med å bygge en skole eller noe sånt. Gjør det da? 0 Siter
Gjest snusminikkeren Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Det er jo muslimer, ikke sant? De fortjener jo selvsagt ikke noe hjelp :-) ".........................................." Ute etter verbal juling du ) 0 Siter
Gjest snusminikkeren Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Uff da, ser at jeg posta samme spørsmål som under. Tabbe, så det for sent! Webmaster kan slette dette innlegget. Plis! Gjør vel ingen ting om temaet kommer 2 ganger vel, da får vi jo muligheten til å svare en gang til ) 0 Siter
Gjest antropologonym Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Gjør vel ingen ting om temaet kommer 2 ganger vel, da får vi jo muligheten til å svare en gang til ) Hehe, tenkte kanskje det var irriterende både for brukere og webmaster. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg stoler overhodet ikke på disse organisasjonene, så jeg støtter de konsekvent ikke. Jeg kunne heller vært med å bygge en skole eller noe sånt. Hallo? Vet du i det hele tatt hva leger uten grenser er? Det er ikke en organisasjon som sender penger som havner i makthavernes hender. Det er frivillige leger som arbeider gratis, som leger, og i noen tilfeller med bygge sykehus. Det de mangler er hovedsaklig medisiner og ressurser. "Stoler ikke på" leger uten grenser? Mamma mia. "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ute etter verbal juling du ) Av keinstein? *Ler* ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hehe, tenkte kanskje det var irriterende både for brukere og webmaster. SÅ fintfølende er det ikke mange som er her :-) "........................................" 0 Siter
Gjest snusminikkeren Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hehe, tenkte kanskje det var irriterende både for brukere og webmaster. Hvis de ikke har verre ting å henge seg opp i, må de ha det fint ) Alle kan vi gjøre feil ) 0 Siter
Gjest snusminikkeren Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Av keinstein? *Ler* ".................................." Av "mumitrollene" ler mere .. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.