ringerikskringla Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 mamma og pappa har gullbryllup og 14 dager. alle er bedt i selskap.i innbydelsen står det gaver ønskes ikke. men vi må jo gi noe. men hva finner mann på til 2 som har vært gift i 50 år!!! kan dere komme med noe forslg dere kloke hoder.. klem 0 Siter
Gjest Lillemarsipangris Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Legg sammen penger og gi en weekend-tur i gave til dem. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Har de vært gift så lenge!? Jøss! ) Da burde jeg sende et kort om ikke annet, tror jeg har adressen. ) 0 Siter
Gemini Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Er dere mange nok som kan gå sammen og spleise på noe "skikkelig"? Hva med en hotellweekend, gjerne på et spa-hotell eller et annet sted som kan falle i smak? 0 Siter
TrineE Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hvis du er glad i å holde på med bilder så kan du jo lage en album fra feiringen som gave. Jeg og søsteren min "scrappet" et album til tante og onkel fra deres sølvbryllups feiring. Mye tid,arbeid og penger ble lagt i det,de ble kjempeglade for gaven. Vi lagde et "gavekort" som de fikk på festen om at gaven vår var et album. Vi fikk andre gjester til å sende oss digitale bilder på mail,så vi hadde vel rundt 150 bilder i albumen. 0 Siter
Gjest et par forslag Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Album som gemini foreslo. Et tre til å plante i hagen. En kurv full med badeprodukter. Sengetøy er alltid godt å få nytt. Eksklusiv kaffe. Klippekort i svømmehall eller teaterbilletter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.