mrxx Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Æsj Bra at du har god smak og vet å vite hva slags kvaliteter en mann skal ha:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Så kvalmt det bildet var! Mitch var grei nok i Baywatch, men heller ikke mer. På dette bildet virket han bare usympatisk og lite fristende Bra du vet å sette pris på skikkelig menn:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Bra du vet å sette pris på skikkelig menn:-) Det gjør jeg, vet du :-) Når jeg først har opplevd et ekte mannfolk, så kan ikke et glansbilde måle seg med det! 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det gjør jeg, vet du :-) Når jeg først har opplevd et ekte mannfolk, så kan ikke et glansbilde måle seg med det! Der har du et godt poeng:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Der har du et godt poeng:-) Det har jeg. Du kan vel tenke deg hvem som fortsatt er øverst på topp tre lista mi? Norges flotteste og mest sjarmerende mannfolk ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Veeeel... Hadde foretrukket ham: http://thejoyofsummerrain.homestead.com/jp/johnycashphoto.JPG Eller ham: http://latenightgames.com/labynight/gallery/sorrow/HughJackman.jpg Eller ham: http://www.bridgesweb.org/NewFiles/images/s_photo/Jack%20Sparrow.jpg Kos deg med Mitcher'n, du! Peach - du er en kvinne etter min smak - eller rettere sagt: MED min smak :-) (Forresten - synes du kan holde deg til Mario, jeg ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det har jeg. Du kan vel tenke deg hvem som fortsatt er øverst på topp tre lista mi? Norges flotteste og mest sjarmerende mannfolk ;-) Yess, i now:-) Slik synes jeg det bør være i lang tid fremover.........nå snakker vi om år:-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Yess, i now:-) Slik synes jeg det bør være i lang tid fremover.........nå snakker vi om år:-) Jeg er helt overbevist om at den lista vil bestå i årevis - i hvert fall toppkandidaten. Lenger nede kan det nok komme en og annen rokering. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Peach - du er en kvinne etter min smak - eller rettere sagt: MED min smak :-) (Forresten - synes du kan holde deg til Mario, jeg ;-) *high five* Njaaa, det blir litt kjedelig med bare Mario på slottet hele dagen... 0 Siter
mrxx Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er helt overbevist om at den lista vil bestå i årevis - i hvert fall toppkandidaten. Lenger nede kan det nok komme en og annen rokering. Dette høres svært bra ut:-) 0 Siter
org Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Altså - hva er det med mannfolk?! Kan de ikke beholde buksa på? Uff. 0 Siter
KaVa Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 *high five* Njaaa, det blir litt kjedelig med bare Mario på slottet hele dagen... *he he he* Siden du (som jeg) liker de som er litt småskumle, burde du kanskje bare la Bowser stikke av med deg en gang .... ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 *he he he* Siden du (som jeg) liker de som er litt småskumle, burde du kanskje bare la Bowser stikke av med deg en gang .... ;-) Småskumle? johnny Depp er bare kjempesøt i "Pirates of Caribien", ikke skummel i det hele tatt! 0 Siter
KaVa Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Småskumle? johnny Depp er bare kjempesøt i "Pirates of Caribien", ikke skummel i det hele tatt! Det er jeg enig i. Men Johnny Depp har andre roller der han er småskummel (Sleepy Hollow og From Hell, feks) I Pirates... og i Charlie og sjokoladefabrikken er han jo bare nusken og søt! (Og rasende festlig, synes _jeg_) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det er jeg enig i. Men Johnny Depp har andre roller der han er småskummel (Sleepy Hollow og From Hell, feks) I Pirates... og i Charlie og sjokoladefabrikken er han jo bare nusken og søt! (Og rasende festlig, synes _jeg_) Johnny Depp er helt hærlig i Pirates of Caribien og flere andre roller, som i Chokolate. Men i Charlie og sjokoladefabrikken likte jeg han ikke. 0 Siter
KaVa Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Johnny Depp er helt hærlig i Pirates of Caribien og flere andre roller, som i Chokolate. Men i Charlie og sjokoladefabrikken likte jeg han ikke. Virkelig? Jeg syntes han gjorde en morsom tolkning av Willy Wonka, jeg. Leken og eksentrisk - akkurat som i boka :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Virkelig? Jeg syntes han gjorde en morsom tolkning av Willy Wonka, jeg. Leken og eksentrisk - akkurat som i boka :-) Jeg liker tolkningen av Willy Wonka, og filmen er meget god, men til tross for det synes jeg egentlig hans Willy Wonka-tolkning minner mest om en Michael Jackson-tolkning. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Virkelig? Jeg syntes han gjorde en morsom tolkning av Willy Wonka, jeg. Leken og eksentrisk - akkurat som i boka :-) Hele familien her ble veldig skuffet over Willy Wonko. Vi lurte veldig på hvorfor filmen hadde fått så god omtale. Mannen min og jeg så den til og med to ganger. Først den dubbede versjonen, og derimot orginalversjonen. Vi trodde at det måtte være dubbingen som gjorde at han var så dårlig. Men det var like ille med hans egen stemme. I boka syns jeg også at Willy Wonka var morsom, i filmen bare anstrengent og kunstig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.