miamigo Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Noe har tydeligvis begynt å arbeide i meg, og jeg føler på et vis trang til å prate masse med noen.. Samtidig er jeg redd for dte også. Ikke redd for å prate, men for hva det vil gjøre med en vennskapsrelasjon. Joda, jeg har en som vet, og jeg kan jo prate med mannen min, men.. Det blir vel engang nok for dem også.. Så da kommer jeg hit da .. Er usikker på meg selv, og hva som egentlig skjer med meg for tida. Har tidligere skrevet om vansker med relasjoner, og lurer nok iblant på hva jeg driver med. Mitt største ønske, er å få vere noe for andre mennesker, men det blir også vanskelig når man er overbevist om at det man har å tilby er bare slitsomt eller verdiløst.. Dessuten er jeg så selvsentert for tida, at jeg ikke ser stort lenger enn min egen nese.. Og der er det ikke mange som befinner seg! Vet jeg er negativ nå, og jeg trives ikke med det, men jeg styrer ikke tankene mine lenger. Har prøvd å forklare litt til min venn, men tror det er vanskelig å forstå, så er vel ikke jeg så flink til å forklare heller.. Jeg er så utrolig lei av å alltid måtte gå de tyngste bakkene alene, og det ser jeg det er mange som synes. Hvorfor blir det alltid slik? Sitter her og hører jentene mine flirer og leker i bakgrunne. Det er en deilig lyd, samtidig som den forlikter noe enormt. Jeg har mye ved meg selv jeg er tvunget til å gjøre noe med, for at jeg ikke skal overføre dårlig selvbilde, og forakt mot egen kropp til dem.. Hvor i allverden skal jeg begynne, og med hva??? Jeg har kontaktet et incestsenter og er spendt på om jeg får svar derfra i morgen. Er ikke særlig tålmodig, og skulle gjerne vert ferdig med dette i går;). Synes telefoner er noe herk om man ikke kan skrive på dem. Skal jeg prate med noen vil jeg se den jeg prater med, altså er jeg ikke flink til å ringe.. Vel. Kjenner det begynner å roe ned litt nå. Skriver nok mer siden.. Takk for at du tok deg tid;) Neste gang er det kanskje min tur til å lytte til deg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250998-hull-p%C3%A5-ballongen-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina35 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! det ordner seg. Alt blir ikke som du tror, men det vil falle på plass før eller siden. Du er inni en verdifull prosess for deg og dine barn. Og alt du har inni deg forsvinner ikke, det blir ikke borte om du måtte vente på å finne den rette samtalepartneren for deg. Og hvis du må vente litt, er det kanskje det som er bra for deg. Og du fortjener å ta deg selv på alvor! Alle følelser, ikke bare de gode. Det er mange ballonger som skal falle ned, og de vil falle eller sprekke når du er klar for det. Det er jeg helt overbevist om. Incestsenteret i Vestfold har døgnåpen telefon. Den kan du ringe, hvis det presser for mye inni deg. Av dine nærmeste trenger du all omsorg og kjærlighet du kan få. De trenger ikke å forstå alt, for å være der for deg vettu. Jeg tenker på deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250998-hull-p%C3%A5-ballongen-langt/#findComment-1977257 Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamigo Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! det ordner seg. Alt blir ikke som du tror, men det vil falle på plass før eller siden. Du er inni en verdifull prosess for deg og dine barn. Og alt du har inni deg forsvinner ikke, det blir ikke borte om du måtte vente på å finne den rette samtalepartneren for deg. Og hvis du må vente litt, er det kanskje det som er bra for deg. Og du fortjener å ta deg selv på alvor! Alle følelser, ikke bare de gode. Det er mange ballonger som skal falle ned, og de vil falle eller sprekke når du er klar for det. Det er jeg helt overbevist om. Incestsenteret i Vestfold har døgnåpen telefon. Den kan du ringe, hvis det presser for mye inni deg. Av dine nærmeste trenger du all omsorg og kjærlighet du kan få. De trenger ikke å forstå alt, for å være der for deg vettu. Jeg tenker på deg. Takk igjen! Du får det til å virke så mykt og enkelt..:-) Skjønner at det ikke er noen veg utenom lenger, og det er kanskje det samme.. Tida er inne for å slutte å gjemme seg, kanskje.. Må nok ta kontakt med fastlegen, så får jeg ta det som kommer. Glad jegkan komme hit og skrive av meg litt. Ringe blir nok for vanskelig. enda. Ha en fin dag da!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250998-hull-p%C3%A5-ballongen-langt/#findComment-1977544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bea1365380356 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heisann. Det kan føles som om du er forferdelig til å forklare, men kanskje ikke motparten ikke mener det i det hele tatt. Vi er flinke til å tenke; han eller hun mener sikkert det og det om meg... men det er ikke sånn det er i virkelighetn. Jeg feks var livredd for å gå ut, følte at alle stirret på meg, og at alle pratet om meg, helt til noen sa, Du er bra innbildsk!!! Mye sant i de ordene.. alle ser ikke på meg, alle tenker ikke det jeg tror, andre tenker ikke på meg som dum, osv.. men i mitt hode var det sånn.. Kanskje vedkommende virkelig forsøker å forstå, men trenger tid... Håper uansett at det går bra med deg. Hilsen meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/250998-hull-p%C3%A5-ballongen-langt/#findComment-1977584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.