meg__123! Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ved vallehovin og rundt der. er ikke midt i byen, men lett å komme seg til sentrum. også fine tur-områder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg er veldig subjektiv og mener oppriktig at jeg bare vil bo der jeg bor. Det tok meg 20 år å nå det målet også men jeg bor akkurat på denne lille flekken jeg vil, verken mer eller mindre. Til og med i riktig blokk med riktig utsikt ) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg liker Groruddalen. Flere ok steder der. Desverre bor jeg nå på aller, aller verste vestkant. Men jeg klager ikke - utsikten er i det minste bra :-) "........................................." 0 Siter
tiv Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Som single: Grünerløkka! Med familie: Grefsen eller Nordstrand 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Som single: Grünerløkka! Med familie: Grefsen eller Nordstrand Kan du begrunne hvorfor du ville ha valgt Grefsen eller Norstrand? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Aker Brygge! Åja, det vil ikke jeg:) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Nordstrand Kan du begrunne hvorfor. Driver og sonderer terrenget litt, skjønner du. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg liker Groruddalen. Flere ok steder der. Desverre bor jeg nå på aller, aller verste vestkant. Men jeg klager ikke - utsikten er i det minste bra :-) "........................................." Jeg bor på aller verste/beste (alt etter som man ser det) vestkant jeg også, men driver nå og sonderer terrenget litt. Groruddalen blir det ihertfall ikke;) Litt langt dit. 0 Siter
morsan Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Kan du begrunne hvorfor. Driver og sonderer terrenget litt, skjønner du. Jeg synes utsikten over fjorden er så fantastisk flott! men det fordrer at man har råd til hus med utsikt, så klart. Bor man i "andre rekke" uten utsikt kan det i grunnen være det samme! *S* 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg trives veldig godt der hvor jeg bor, men tenker noen ganger på å kjøpe meg en liten leilighet sentralt når jeg er blitt helt alene. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Aker Brygge! Ja, der hadde det også vært litt kjekt å bo men fryktelige dyre utesteder og butikker da ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg bor på aller verste/beste (alt etter som man ser det) vestkant jeg også, men driver nå og sonderer terrenget litt. Groruddalen blir det ihertfall ikke;) Litt langt dit. Tja...her jeg bor nå, så er det lengre inn til sentrum enn fra Groruddalen. "......................................." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, der hadde det også vært litt kjekt å bo men fryktelige dyre utesteder og butikker da ;o) Hadde jeg hatt råd til å bo på Aker Brygge, så hadde jeg vel hatt råd til å gå på de dyre utestedene og i de dyre butikkene også. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 På slottet, for ei ukes tid Snoke litt bare hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Hadde jeg hatt råd til å bo på Aker Brygge, så hadde jeg vel hatt råd til å gå på de dyre utestedene og i de dyre butikkene også. Hehe, det glemte jeg i farten ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Kan du begrunne hvorfor. Driver og sonderer terrenget litt, skjønner du. Hvis du med mann og barn har tenkt å flytte så hadde jeg gjort som de andre foreslo her, Nordstrand eller Grefsen. Det er dessverre blitt ganske snobbete på Grefsen da men du klarer vel å heve deg over det siden du allerede er vant til slikt ) Ulvøya er også fantastisk fint. Uten mann hadde jeg ikke overveid noen av stedene, da hadde jeg holdt meg i Sentrum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.