Gjest pekka Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes det er utrolig hva dere velger å tro på! Godt at det er opp til hver å en å avgjøre hva vi vil tro på 0 Siter
Gjest mer mellom himmel og jord .... Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes det er utrolig hva dere velger å tro på! vi er vel ikke så sneversynte som deg da kanskje. 0 Siter
hidi Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Godt at det er opp til hver å en å avgjøre hva vi vil tro på Absolutt! Men de samme menneskene avviser kristendom, men er kjappe til å tro på ånder og horoskop... Pussig. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Absolutt! Men de samme menneskene avviser kristendom, men er kjappe til å tro på ånder og horoskop... Pussig. ok det du sier vet jeg ingenting om. Kristendom diskuterer jeg ikke. Det er så altfor mange vinklinger synes jeg. Jeg har min tro og er ellers åpen for at alt kan være det rette. see? 0 Siter
Osiris Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det må være tungt å oppleve den lukten da. Men kanskje det er meningen at du skal få et forvarsel, at du tåler det på en måte? Jeg har aldri opplevd det tungt med den lukta. Jeg blir bare litt urolig og engstelig for hvem det kan være. For det vet jeg aldri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.