Patsi Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg gidder ikke å engasjere meg i dette jeg - - syns ikke det handler om å hjelpe lenger - det smaker show av hele greia, og vi lar oss rive med av det NRK finner ut at er et bra prosjekt. *grynt* Litt enig i det, ja. Det er litt bismak over det... 0 Siter
Moraki Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Du er ikke alene :-) Jeg ga ikke noe. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Nå er det vel ikke unormalt at du ligger i front på sjølskryt, men dette ble kvalmt. Pyse! Som guttungen min sier.. Den som sier det først er sånn sjøl:) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Vi blir vel litt påvirket... Vi satt og gasset i oss bursdagskaker og dritt og lort da de kom på døra.. Samvittigheten ble ikke bedre av det, og de fikk alt av kontanter jeg hadde i lomma ihvertfall 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.