Gjest jeppsk Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 ikke for å klage (har ikke så mye annet å finne på da=P). men nå har jeg hosta så ille at jeg har vondt i alt som heter magemuskler (alle sammen ja), og bak på ryggen(lungene).. ikke et godt tegn antar jeg? 0 Siter
kanarifuglen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Kan være mye forskjellige årsaker til hosten din. Hvis du har hostet i lang tid er det ganske normalt å kjenne det i magemusklene. Oppsøk en lege så kan han gi deg noe for hosten smil 0 Siter
Gjest jeppsk Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Kan være mye forskjellige årsaker til hosten din. Hvis du har hostet i lang tid er det ganske normalt å kjenne det i magemusklene. Oppsøk en lege så kan han gi deg noe for hosten smil *smiler* var hos legen nettopp. hadde bihule bet. men all dritten hadde rent ned, derfor all hosten =P men.. nå er medisinen i hus, så nå er jeg fornøyd;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.