Gjest berlinerpoplene Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det er jo akkurat det som skjer i Berlinerpoplene av Anne B ragde. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Bare et spørsmål.. Tror du på de "fra virkeligheten"-historiene... Finnes vel knapt en som er sann... 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Bare et spørsmål.. Tror du på de "fra virkeligheten"-historiene... Finnes vel knapt en som er sann... jeg tror at slike virkeligheter finnes. Men jeg tror ikke nødvendigvis at det de skriver om har noe med virkeligheten å gjøre. Men at noen lever i slike forhold som blir beskrevet her, tror jeg på. Kanskje faren min i virkeligheten er min bror? ekkelt å tenke på. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 jeg tror at slike virkeligheter finnes. Men jeg tror ikke nødvendigvis at det de skriver om har noe med virkeligheten å gjøre. Men at noen lever i slike forhold som blir beskrevet her, tror jeg på. Kanskje faren min i virkeligheten er min bror? ekkelt å tenke på. Huffff.... perverst å tenke på egentlig .. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det er jo akkurat det som skjer i Berlinerpoplene av Anne B ragde. Med en stor forskjell: Der er sønnen fullt informert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.