Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 For de som har snøring på grafikk og grafiske applikasjoner: Hvilket eller hvilke program(mer) er godt egnet til mønsterdesign? D.v.s. geometriske figurer, kurver, mønstre etc. "..........................................." 0 Siter
birdie Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Illustrator, vil jeg tro, selv om nyere versjoner av Photoshop har vektorlignende funksjoner. Kjenner ikke så mye til andre programmer. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Illustrator, vil jeg tro, selv om nyere versjoner av Photoshop har vektorlignende funksjoner. Kjenner ikke så mye til andre programmer. Ja, jeg regnet jo med at PS også kunne gjøre slikt. Men er Illustrator rimeligere enn PS? Har en gammel, gammel PS, og liten lyst til å bruke tusenvis av kroner på en ny lisens. ".........................................." 0 Siter
birdie Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Ja, jeg regnet jo med at PS også kunne gjøre slikt. Men er Illustrator rimeligere enn PS? Har en gammel, gammel PS, og liten lyst til å bruke tusenvis av kroner på en ny lisens. ".........................................." Vet ikke, fikk mine lisenser via jobben, og de er forøvrig for eldre versjoner begge to (var litt bittert å vrake CS2 for PS7 og Illustrator 10, ja..!) 0 Siter
Gjest Illustrator Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil også si Illustrator, som de andre her. Det koster vel noen tusen ja, men hvis du ikke trenger det for en lang periode kan du jo bruke det gratis i 30 dager. Men det visste du kanskje:) Unasett, du finner det på www.macromedia.com (jada, klarer ikke lage link:)) 0 Siter
flisa Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Jeg vil også si Illustrator, som de andre her. Det koster vel noen tusen ja, men hvis du ikke trenger det for en lang periode kan du jo bruke det gratis i 30 dager. Men det visste du kanskje:) Unasett, du finner det på www.macromedia.com (jada, klarer ikke lage link:)) du lager link om du skriver http:// foran www. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.