Gjest trøndera Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Kasta Brannfolka egg? Jeg fins ikke interessert i fotball, så jeg så ikke kampen. jepp det gjorde de. Steffen Iversen fikk egg i brystkassa. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161550372' post='3353372] De kastet egg på Steffen Iversen. Idiotisk. For en tapersk gjeng. 0 Siter
Osiris Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 jepp det gjorde de. Steffen Iversen fikk egg i brystkassa. Sånt er patetisk. Dårlige tapere. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 For en tapersk gjeng. Uff, ja. Utrolig kule de som kastet egg altså!! :S 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Var på kampen istad, gud det var gøy!!!! *ikke brann-fan* 0 Siter
Gyda Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det blir i allefall godt å slippe selvgode begensere gå rundt og skryte av et seriegull i evigheter. (Og TV2 er jo så bergenstungt at det ville vært en prøvelse å trykke på treeren på parabolkontrollen i lang tid. Frokost-TV i dag ble åpna med strofer om hvor trist det var for Brann å miste muligheten til seriegullet - ikke at Rosenborg har klart å sikre det seg (teoretisk i alle fall).) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Helt enig! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle holde med rbk, men en unner da virkelig ikke Brann å vinne noe som helst! Hehe, godt det er fler enn meg som tenker sånn. :-) Hadde neppe holdt med RBK hadde ikke motstanderen vært Brann (eller Lillestrøm for den del, det er et fotballag jeg ikke liker. Henger igjen fra Tom Lunds dager, tror jeg, han var en ufordragelig type...) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Slem...? Slem?! Pøh. Breiflabbene fortjener hvert gram:-) Det neste nå er at Liverpool slår Man U på målstreken. Næhæ! Heia United!!!! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hehe, godt det er fler enn meg som tenker sånn. :-) Hadde neppe holdt med RBK hadde ikke motstanderen vært Brann (eller Lillestrøm for den del, det er et fotballag jeg ikke liker. Henger igjen fra Tom Lunds dager, tror jeg, han var en ufordragelig type...) Så enig! Du vil aldri se meg holde med verken Brann eller Lillestrøm... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Supert innlegg!!!!! Jeg ler med deg! 0 Siter
lonelyP Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det blir i allefall godt å slippe selvgode begensere gå rundt og skryte av et seriegull i evigheter. (Og TV2 er jo så bergenstungt at det ville vært en prøvelse å trykke på treeren på parabolkontrollen i lang tid. Frokost-TV i dag ble åpna med strofer om hvor trist det var for Brann å miste muligheten til seriegullet - ikke at Rosenborg har klart å sikre det seg (teoretisk i alle fall).) Ja for Steffen Iversen og hans store ego er jo SÅ mye bedre! 0 Siter
Gyda Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Ja for Steffen Iversen og hans store ego er jo SÅ mye bedre! Jeg snakker om bergensere generelt (Ikke alle, men mange). 0 Siter
lonelyP Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg snakker om bergensere generelt (Ikke alle, men mange). Skjønner det, men synes bare Iversen fremstår som verdens største blære idag. "Jeg kunnes scoret flere mål!" hva er det for en ting å si da, bare gadd han ikke liksom??? Han er en dustefjert ) 0 Siter
Gyda Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Skjønner det, men synes bare Iversen fremstår som verdens største blære idag. "Jeg kunnes scoret flere mål!" hva er det for en ting å si da, bare gadd han ikke liksom??? Han er en dustefjert ) Kom med jekken - vi drar og får gutten ned! 0 Siter
Gjest hater RBK Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det blir i allefall godt å slippe selvgode begensere gå rundt og skryte av et seriegull i evigheter. (Og TV2 er jo så bergenstungt at det ville vært en prøvelse å trykke på treeren på parabolkontrollen i lang tid. Frokost-TV i dag ble åpna med strofer om hvor trist det var for Brann å miste muligheten til seriegullet - ikke at Rosenborg har klart å sikre det seg (teoretisk i alle fall).) Når du ser på en fotball-kamp på TV2 så synes jeg det virker som 'alle' kommentatorer, og alle som er med i studio er en gjeng med RBK tilhengere. Uansett hvilket lag RBK spiller mot. Og det synes jeg er dårlig av de som sitter i stuio. Om de holder med RBK, klart det har de jo lov til. Men de kan jo prøve å ikke vise det til all verden. 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Når du ser på en fotball-kamp på TV2 så synes jeg det virker som 'alle' kommentatorer, og alle som er med i studio er en gjeng med RBK tilhengere. Uansett hvilket lag RBK spiller mot. Og det synes jeg er dårlig av de som sitter i stuio. Om de holder med RBK, klart det har de jo lov til. Men de kan jo prøve å ikke vise det til all verden. Hva i all verden har det å si?? 0 Siter
Gjest hater RBK Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hva i all verden har det å si?? Masse. 0 Siter
EllaJo Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1161550072' post='3353361] Søte de da. Spesielt Herr Hoseth du kødder nå vel ?!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.