4barns mor-77 Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 I løpet av det siste halve året har jeg gått opp 6-7 kg. Det plager meg igrunn ikke noe større, bortsett fra at alle topper/gensere sklir opp. Det er med andre ord bryster og magen som er blitt større. Kan fortsatt bruke buksene i størrelse 36/small. Synes brystene har blitt mye finere, og vil gjerne beholde de. Noen som vet om en effektiv måte å trene magen på, uten nødvendigvis å gå noe særlig ned i vekt igjen? Det er jo som regel brystene som først minsker når man går ned i vekt, og vekten plager meg jo ikke så bare jeg hadde klart å stramme magen litt så hadde det vært flott! Skjønner dere hva jeg mener? Må jeg ned i vekt, og miste de "nye,fine" brystene mine? Takker for svar... 0 Siter
Signaturelle Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Går ikke an å punkt-slanke. Men tren kondisjonstrening samt pec-tec - øvelser for brystmuskulaturen. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Skrevet 22. oktober 2006 Går ikke an å punkt-slanke. Men tren kondisjonstrening samt pec-tec - øvelser for brystmuskulaturen. Var det jeg var litt redd for... hva er pec-tec øvelser? 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Bollemagens verste fiende.. Det er sykleøvelser mens du ligger. F eks mens du ligger i sofaen og ser på tv. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. oktober 2006 Skrevet 22. oktober 2006 Var det jeg var litt redd for... hva er pec-tec øvelser? Hun tenker kanskje på peck-deck øvelser. Det er omtrent som å ligge på ryggen med armene strakt ut fra kroppen, for så å forsøke å fly. Ligger du på en benk med vekter, så holder du armene rett opp, og senker dem til sidene til omtrent vannrett stilling, og løfter opp igjen. Fin brystøvelse. "........................................." 0 Siter
Speak Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det hjelper nok lite å trene magen. Men kan nemlig ikke punkt-slanke seg. Så om du vil bli kvitt fettet rundt magen går nok brystene med i samme slengen. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Det hjelper nok lite å trene magen. Men kan nemlig ikke punkt-slanke seg. Så om du vil bli kvitt fettet rundt magen går nok brystene med i samme slengen. Det var da som søren...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.