Gå til innhold

Hvorfor smaker huden som "parfyme"/beiskt?

Anbefalte innlegg

Gjest en jente som må ha svar

Jeg kjente i går at leppene mine smakte beiskt eller hvordan jeg nå skal forklare det. Så fant jeg ut at fingrene også smakte sterkt "parfyme" (ikke helt det altså). Da kjæresten min kysset meg på brystet kjente han det også, så hva er dette? Jeg har ikke brukt lotion eller parfyme, så kan jeg svette ut noen avfallstoffer som kjennes slik eller noe? Det er så merkelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251050-hvorfor-smaker-huden-som-parfymebeiskt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest en jente som må ha svar

Hva har du spist de siste dagene?

Noe nytt krydder, løk eller noe?

Har du nylig begynt å trene?

Mulig det gir seg etter noen dager...

Hvis ikke, hadde nok

jeg tatt en tlf til legen.

Mulig du kan ta en stoffskifte-prøve.

Jeg har spist som jeg alltid pleier. Jeg tok en blodprøve sist jeg var hos legen for å sjekke stoffskiftet, men jeg fikk aldri tilbakemelding så da skulle det være i orden. Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...