Gjest pittpottnøtt Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ha,ha, ja det ser du nå i og med at jeg greide å røpe meg i forrige runde her! Men det er like greit, så kan vi jo oppmuntre hverandre innimellom under de vanlige nickene våre! Jeg står for hvem jeg er! Stå på videre du og! Hilsen Okidoki girasol =) 0 Siter
musikeren Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 er det comfortablynumb eller comfortabynumb? Skreiv du riktig? Ikke fått noe:-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Skreiv du riktig? Ikke fått noe:-) Sorry, har ikke kommet så langt ennå... men er litt usikker på hva du forventer å få høre...? Du kan jo eventuelt skrive en mail på den adressa jeg har oppretta, som står i linken over her... - hva forventer du å høre liksom? 0 Siter
musikeren Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Sorry, har ikke kommet så langt ennå... men er litt usikker på hva du forventer å få høre...? Du kan jo eventuelt skrive en mail på den adressa jeg har oppretta, som står i linken over her... - hva forventer du å høre liksom? Nei, det var vel kanskje ordet mirakel jeg hang meg opp i... :-) Blei ihvertfall litt nysgjerrig, og syntes jeg ante at det kanskje handla om noe alternative saker... Og det er jeg litt fascinert av. I tillegg til at jeg sjøl har noen spøkelser i skapet jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Så derav min interesse:-) 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Nei, det var vel kanskje ordet mirakel jeg hang meg opp i... :-) Blei ihvertfall litt nysgjerrig, og syntes jeg ante at det kanskje handla om noe alternative saker... Og det er jeg litt fascinert av. I tillegg til at jeg sjøl har noen spøkelser i skapet jeg kunne tenke meg å bli kvitt. Så derav min interesse:-) OK Skal semde deg e mail! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.