Gjest starfishes Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Er nok mer komplisert enn som så, at det bare er stjernetegnene. Nå snakker jeg bare utifra kvasivitenskapen astrologi, men for å finne kompabiliteten trenger du ascendanter, hus og måneder. det er litt betrøstende det da, at det ikke "bare" er selve stjernetegnene som er avgjørende.. Da finnes det kanskje håp allikevel hehe 0 Siter
dolores83 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Aha... men en steinbukk burde vel ikke forakte 80 talls musikk vel? ikke alt, men noe av det blir litt for sært, selv for en steinbukk;) 0 Siter
GoodTimes Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Løve og vær skal jo passe relativt godt sammen de Ildtegn er det ikke? FIRE! hehe Jepp! Det går for seg både i uvennskap og vennskap her. 0 Siter
Gjest starfishes Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 ikke alt, men noe av det blir litt for sært, selv for en steinbukk;) hehe, skjønne, skjønner... 0 Siter
red Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 det er litt betrøstende det da, at det ikke "bare" er selve stjernetegnene som er avgjørende.. Da finnes det kanskje håp allikevel hehe Ja, vi får håpe det 0 Siter
Sofline Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er VELDIG lik stjernetegnet mitt. Det samme er søsknene mine og kjæresten min. Jeg aner ikke om stjernetegnet mitt og kjæresten sitt passer sammen eller ikke. 0 Siter
Gjest starfishes Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er VELDIG lik stjernetegnet mitt. Det samme er søsknene mine og kjæresten min. Jeg aner ikke om stjernetegnet mitt og kjæresten sitt passer sammen eller ikke. får jeg spørre om hvilke stjernetegn dere er da? 0 Siter
Sofline Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 får jeg spørre om hvilke stjernetegn dere er da? Nei... :-) Jeg sjekket en link under her og fant ut at stjernetegnene våre passer sammen. 0 Siter
Gjest starfishes Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Nei... :-) Jeg sjekket en link under her og fant ut at stjernetegnene våre passer sammen. jaja, men da vet du jo det da 0 Siter
lex Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Er nok mer komplisert enn som så, at det bare er stjernetegnene. Nå snakker jeg bare utifra kvasivitenskapen astrologi, men for å finne kompabiliteten trenger du ascendanter, hus og måneder. Mindre kvasi om man tar med hus og måneder?? Ha, ha! Mer detaljrikt, ja - men likefullt kvasi. 0 Siter
red Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Mindre kvasi om man tar med hus og måneder?? Ha, ha! Mer detaljrikt, ja - men likefullt kvasi. Javist er det det. Men planetenes posisjon og stjernelegmer er kun en matematisk utregning, det er fortolkningene som kan være litt så som så 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 åhhh, heldig du er da! Steinbukk og skorpion funker kjempebra sammen http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=47;conference=239;posting=20500000001732179 I følge lista di, er min mann og jeg også det ultimate par. Og der er jeg helt enig :-) 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg er stjernetegnet mitt opp av dage 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Vet du, jeg er så enig. Jeg har alltid gitt fullstendig blaffen i horoskoper, men personlighetsbeskrivelser er skremmende ofte riktige. Selv er jeg kreps, og alt om krepsen stemmer på meg. Noe mer enn det andre. Både det positive og det negative. Jeg er sammen med en vannmann, og mye av det som står om vannmann passer på ham. Og vi passer sammen seksuelt og kjærlighetsmessig, men ikke i ekteskap, ifølge boka mi. Jeg har to bøker som tar for seg sånnt, forhold mellom forskjellige stjernetegn. Og det som står der er lett å kjenne seg igjen i. Både når det gjelder han jeg er med nå, og eks'ene mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.