Gjest out shopping Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Vi er en jentegjeng på 6 stk som skal møtes til lunch på lørdag. Noen som vet om et koselig sted i Bogstadveien som ikke er så alt for dyrt? Tenkte på The Broker men de tar rundt 70 kr. for ostekake bare, så da kan jeg tenke meg hvor dyre de er på resten av maten... 0 Siter
Gjest tromsøjenta3 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Nå er ikke jeg så veldig kjent lengre i bogstadveien. Bor i Tromsø, men her tar mange plasser rundt 70 kr for kaker, men de har lette lunsjretter til rundt 100. Om du liker plassen, kan du ikke bare ta en tlf å høre hva lunsjrettene ligger på 0 Siter
Gjest Out shopping Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Nå er ikke jeg så veldig kjent lengre i bogstadveien. Bor i Tromsø, men her tar mange plasser rundt 70 kr for kaker, men de har lette lunsjretter til rundt 100. Om du liker plassen, kan du ikke bare ta en tlf å høre hva lunsjrettene ligger på Ja du sier noe.. jeg tar en tlf og ringer så hører jeg der. Broker er jo et koselig sted, eller kanskje mer hipt sted... 0 Siter
Gjest kokopelli muchomas Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Ja du sier noe.. jeg tar en tlf og ringer så hører jeg der. Broker er jo et koselig sted, eller kanskje mer hipt sted... Om dere er mer sultne, har mucho mas åpnet i lokalene til gamle cafe olsen (www.muchomas.no) Kokopelli i industrigaten / ingelb. knudssønsgt er koselig med peis. 0 Siter
Gjest out shopping Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 hva med la såda i schultzgate? Ok, takk for tips! :-) Skal sjekke ut La Såda på nettet... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.