Gjest Vondt under fot. Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Vil de bestandig komme tilbake? Eller finnes det effektiv behandling som gjør at man blir kvitt det for godt? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde flere som klumpet seg sammen under foten. Gikk til legen og frøs dem bort. To behandlinger tror jeg,og har aldri hatt det igjen. 0 Siter
Gjest Vondt i fot Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg hadde flere som klumpet seg sammen under foten. Gikk til legen og frøs dem bort. To behandlinger tror jeg,og har aldri hatt det igjen. Tusen takk for svar! 0 Siter
Mistera Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Har aldri hatt dette jeg da:) og takk og lov for det. Men en venninne av meg er veldig plaget av dette, og har flere ganger frøset ned, operert og diverse uten å bli kvitt den:( og ja den kommer på samme plass hver gang. 0 Siter
Gjest ikke noe godt nei Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hos meg kommer den på lilletåen stadig tilbake. Til tross for at jeg er påpasselig med ikke å bruke trange sko. Går jevnlig til fotpleier, som fjerner den, men den kommer alltid tilbake etter noen uker... 0 Siter
Goldy79 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Eg har vore plaga med sånt. Dei forsvinner men kjem igjen:-(( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.