kaffepiken Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg bruker prevensjon ja. Hormonspiral fungerer utmerket for oss. Hvis det hadde vært vanskelig å finne noe uten bivirkninger, hadde mannen min sterilisert seg. 0 Siter
KaVa Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Får håpe du gjør det :-) Jeg har prøvd hormonspiral selv, og var da helt uten blødninger. Deilig å slippe mens. Jeg hadde bare en bivirkning - sexlysten forsvant totalt. Ikke rart at hormonspiralen var så sikker mot graviditet :-) Heldigvis - min libido er ikke negativt påvirket... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 :-) Heldigvis - min libido er ikke negativt påvirket... Det er jo bra at spiralen virker som den skal for mange... *Fortsatt misunnelig* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Bruker Marvelon p-piller. Fungerer fint, det. MEN i helga reiste vi bort, og før første gang på 15 år glemte jeg å ta med p-pillene... OG vi hadde sex uten kondom.... Så nå får vi se hva som skjer! 0 Siter
Gjest det er ok Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 hormonspiral, anbefales! Jeg hadde, men så var det problemer med å få den ut pga at jeg hadde fått skåret bort noe av livmorhalsen. 0 Siter
Paloma Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Nei. Med mindre homofili anses som prevensjon - effektivt er det i hvert fall. Don't you know, there is no such thing as a Gruffalo! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Nei, jeg trenger det ikke. Ganske herlig igrunn;o) 0 Siter
Babette Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Nei, jeg er dessverre like steril som kirurgens arteriepinsett. Men jeg tar det som en mann. 0 Siter
Gjest gruffalo Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Don't you know, there is no such thing as a Gruffalo! Men den har diiiigre huggtenner! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg hadde, men så var det problemer med å få den ut pga at jeg hadde fått skåret bort noe av livmorhalsen. uffda! ellers er det verst å få den inn. Kondom er kjipt, håper dere finner utav det. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det er jo bra at spiralen virker som den skal for mange... *Fortsatt misunnelig* Kan du ikke bruke spiral uten hormoner? Det gjorde jeg tifdligere, fungerte ypperlig det også. Men ikke kobberspiral, det var grusomt. 0 Siter
Gemini Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Kan du ikke bruke spiral uten hormoner? Det gjorde jeg tifdligere, fungerte ypperlig det også. Men ikke kobberspiral, det var grusomt. Jeg trodde det kun var to typer spiral jeg, kobber og hormon. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har nettopp "tatt i bruk" min andre hormonspiral. Strålende fornøyd med den...! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Kan du ikke bruke spiral uten hormoner? Det gjorde jeg tifdligere, fungerte ypperlig det også. Men ikke kobberspiral, det var grusomt. Er det ikke bare kobberspiralen som er uten hormoner da? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg trodde det kun var to typer spiral jeg, kobber og hormon. plast! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Er det ikke bare kobberspiralen som er uten hormoner da? plast. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Nei. Er ferdig med barn, så "gubben" har sterilisert seg. Kjempedeilig å slippe å tenke på prevensjon.. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Vi bruker kondom, men vi (han igrunn) begynner som regel alltid uten :/ Jeg har fått mensen tilbake etter fødselen, så vi tar en liten sjangs.. men tror sjangsen er liten da eller er det noen som vet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.