Gjest yoo Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Vi er et spleiselag på gave...Men det er lenge siden noen av oss var i bryllup...Hvor mye er vanlig å gi når vi er innvitert til middag og kaffe? Noen av oss har ikke så god kontakt med paret lenger...men man gifter seg som regel bare en gang i livet.... Minimum og maximum...forslag? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 hm..tenke tenke.. jeg tror jeg vil si 2-300kr pr person,som minimum. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Synes nok minimum 500kr. når man er invitert på middag.Vi ga gavekort på 1000kr. i høst, er familie, men ikke så nær. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vil si en 4-500,- minimum når dere er invitert på middag. Vi har en "regel" om å ikke gi for mindre enn det middagen koster for 1 person. Er det gode venner eller nær familie, så gir vi for mer. Er vi ikke invitert til middag så gir vi for ca. 2-300,-. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg vil si en 4-500,- minimum når dere er invitert på middag. Vi har en "regel" om å ikke gi for mindre enn det middagen koster for 1 person. Er det gode venner eller nær familie, så gir vi for mer. Er vi ikke invitert til middag så gir vi for ca. 2-300,-. Det var en veldig grei mal! (Mitt forslag var tenkt siden de gikk sammen om gave noen stk. et absolutt minimum ja.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.