rislunch Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hadde en bærbar pc, som stod på stuebordet påslått. Stod på kjøkkenet å lagde mat, så kjente jeg det lukta svidd, trudde først det var av stearinlyset jeg hadde tennt på stuebordet, men neida, der sto røyken opp fra pcen... måtte ta den ut å kaste den på plena...Har nå levert den på elkjøp, og er spent på hva som skjer. Det var ikke smelta noe på den, lukta bare sinnsykt svidd. Å nå er jeg desperaaaat, nå må jeg jo snakke med gubben på kveldene, hihi. Nesten så jeg har fått fritidsproblem, ille jaa. Jeg håper jo at jeg får ny pc, men det er vel for godt til å være sant. Er det noen andre som har opplevd dette? Går det an å evt, bruke husforsikringen på dette? 0 Siter
Gjest thihi Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hvem er det som reddet kvelden din med pc nå da? 0 Siter
rislunch Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Hvem er det som reddet kvelden din med pc nå da? Gubben driver å snekkerer, så da er hannes ledig..hihi Vi bruke ligg i hver vår sofa med hver vår pc, sosialt liv jaaa 0 Siter
Patsi Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Det er flere produsenter som i det siste har bedt folk med visse typer PC om å bytte batteriet, da det kan være brannfarlig. Sjekk din PC her: http://www.norsis.no/details.php?type=nyheter&id=760 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.