Gjest trultemor26 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 TV'en vår begynner å bli syk. Den skrur seg av selv. Så må vi da skru den helt av, vente litt og så kan vi med hell skru den på igjen, før den etter en stund skrur seg av igjen. Tiden det tar før den skrur seg av igjen blir kortere og kortere. Problemene begynte ikke å oppstå før snuppa på 15 mnd fant av og på knappen noe som resulterte i at TV'en ble skrudd hyppig av og på periodevis i løpet av dagen. Hva er galt med TV'en vår? Den er ikke gammel, 3-4 år. Er det begynnelsen på slutten? Er det av-og-på-skruinga som er årsaken? Hva kan gjøres? Noen med peil? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Vår TV holdt på sånn. Vi leverte den til reparasjon, og nå er'n fin igjen ) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Vår TV holdt på sånn. Vi leverte den til reparasjon, og nå er'n fin igjen ) Mye kosta det da? 0 Siter
tula Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Mye kosta det da? Du kan jo prøve å ta det som reklamasjon. Da koster det i beste fall ingen ting. Reklamasjonsfristen er 5 år! Dersom du ikke får det på reklamasjon, kan jeg tenke meg det kommer på mellom 700-1000,- For det ligner på en rep. vi hadde for en tid tilbake (samme problem) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Du kan jo prøve å ta det som reklamasjon. Da koster det i beste fall ingen ting. Reklamasjonsfristen er 5 år! Dersom du ikke får det på reklamasjon, kan jeg tenke meg det kommer på mellom 700-1000,- For det ligner på en rep. vi hadde for en tid tilbake (samme problem) Men vi kjøpte privat for ca et halvt år siden. Og garantien har gått ut.. 0 Siter
tula Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Men vi kjøpte privat for ca et halvt år siden. Og garantien har gått ut.. Da var det dumt dere ikke fikk med kvitteringen. Er det ikke mulig å få tak i den da? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Da var det dumt dere ikke fikk med kvitteringen. Er det ikke mulig å få tak i den da? Vet du hva.. jeg tok en titt i kvitteringshaugen min og der var den gitt! Smarte selgemann som ga oss den da! Og smarte meg som oppbevarte den på et smart sted! *fornøyd* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.