Gjest hårtuppa Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor? Jo, fordi jeg har ALLE de problemene med håret mitt omtrent. Tørt, flisete, flatt uten volum, farget og skadet. Ikke har jeg definerte krøller men ikke er det helt slett heller. Så jeg er hverken oransje eller lilla eller hva det nå måtte være, og siden SunSilk ikke har en spesiell sjampo som løser alle mine problemer, biter ikke jeg på denne nei.... 0 Siter
NeaNoor Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har heldigvis ingen store hårproblemer, men jeg hater den reklamen uansett. Den stemmen (som bare MÅ tilhøre Homsepatrulj-Birger) får nervene mine til å slå knute på seg. Awwwww! 0 Siter
Gjest hårtuppa Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har heldigvis ingen store hårproblemer, men jeg hater den reklamen uansett. Den stemmen (som bare MÅ tilhøre Homsepatrulj-Birger) får nervene mine til å slå knute på seg. Awwwww! helt enig. Skulle skrive om det i innlegget også, men det glemte jeg visst:D 0 Siter
Osiris Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har massevis av hår, men hvert hårstrå er tynt og fint og passer helt utmerket til dn blå Sunsilkshampoen. Som forøvrig er utrolig bra! Men jeg er enig i at reklamen er teit. 0 Siter
org Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har heldigvis ingen store hårproblemer, men jeg hater den reklamen uansett. Den stemmen (som bare MÅ tilhøre Homsepatrulj-Birger) får nervene mine til å slå knute på seg. Awwwww! Den stemmen er SÅ ille! 0 Siter
flowy Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har heldigvis ingen store hårproblemer, men jeg hater den reklamen uansett. Den stemmen (som bare MÅ tilhøre Homsepatrulj-Birger) får nervene mine til å slå knute på seg. Awwwww! Tror det er stemmen til Adam;-) 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg HATER den forferdelige pipete homsestemmen iallefall! 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Tror det er stemmen til Adam;-) Det tror jeg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.