Gjest tror jeg er anonym for dette Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Jeg driver å skriver en stor oppgave og trenger å komme i kontakt med noen i SAS Braathens som kan svare meg på hva selskapets driftsmål, tilpasningsmål og utviklingsmål er. Hvordan kommer jeg i kontakt med riktig vedkommende? Jeg trenger altså en mail adr. Var innom SAS Braathens nettside men der er det bare en kontaktskjema i forbindelse med reise henvendelser. 0 Siter
sheba Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Prøv denne: http://www.sasgroup.net/SASGroup/default.asp klikk deretter på skillearket: Sustainability, deretter: Sustainability contacts i menyen til venstre.. lykke til:) 0 Siter
Gjest tror jeg er anonym for dette Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Prøv denne: http://www.sasgroup.net/SASGroup/default.asp klikk deretter på skillearket: Sustainability, deretter: Sustainability contacts i menyen til venstre.. lykke til:) Tusen takk for linken. Jeg er likevel usikker på hvem det er som kan svare på slike spørsmål. Kontakter jeg adm direktør? Er litt redd for at jeg ikke får svar hvis jeg kontakter en som er "for høyt oppe" 0 Siter
sheba Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk for linken. Jeg er likevel usikker på hvem det er som kan svare på slike spørsmål. Kontakter jeg adm direktør? Er litt redd for at jeg ikke får svar hvis jeg kontakter en som er "for høyt oppe" Du kontakter en av disse og sier hva du er ute etter, en annen du også kanskje kunne prøve er: Simen Revold...adressen hans og telefon ligger under Media contacts SAS Group.. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 Tusen takk for linken. Jeg er likevel usikker på hvem det er som kan svare på slike spørsmål. Kontakter jeg adm direktør? Er litt redd for at jeg ikke får svar hvis jeg kontakter en som er "for høyt oppe" Er ikke sikkert du bør satse på administrerende direktør, nei. Prøv heller en som er litt lavere i systemet, og begynn mailen med at du er usikker på hvem du skal kontakte, men håper at mailen blir oversendt til rett vedkommende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.