keinstein Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 (_!_) vanlig rompe (__!__) feit rompe (_*_) sår rompe (!) mindreårig (_o_) flyfille Skandaløst, spør du meg. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. oktober 2006 Skrevet 23. oktober 2006 " (_o_) flyfille" Den var jo nesten litt vittig, da 0 Siter
keinstein Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 " (_o_) flyfille" Den var jo nesten litt vittig, da (__O__) 0 Siter
keinstein Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Skrevet 23. oktober 2006 Flørter du? Hehe Jeg bare kom på en annen kombinasjon. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 he-he.....:-) De som ler høyest er homsene. Denne lista har gått som ild i tørt gress en uke visst. Men at en av de sender den til meg er jo skandaløst. 0 Siter
Goliath Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 De som ler høyest er homsene. Denne lista har gått som ild i tørt gress en uke visst. Men at en av de sender den til meg er jo skandaløst. he-he-he.... Kanskje han tror du ikke har kommet ut av skapet enda....? :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 he-he-he.... Kanskje han tror du ikke har kommet ut av skapet enda....? :-) De er alltid noen håpefulle. Men akkurat der er jeg lite samarbeidsvillig. Akkurat nå tror jeg det er konkurranse om å flørte med eller sjokkere intolerante taxisjåfører i Oslo. Noen liker å leve farlig. Det ultimate er homse med hund. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.