Gå til innhold

ultra shape

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg har førsøkt Ultra Shape, det har INGEN effekt. Du har kanskje lagt merke til at de har bruket det samme før og etter bildet som reklame hele tiden.

Man får beskjed om å trene masse og spise veldig sunt i seks uker etterpå, da går en jo selvfølgelig ned litt, men noen varig fettfjerning er det ikke.

Spar heller pengene og ta en fettsuging isteden - det gjorde jeg og da ble jeg kjempefornøyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251191-ultra-shape/#findComment-1997642
Del på andre sider

Jeg har førsøkt Ultra Shape, det har INGEN effekt. Du har kanskje lagt merke til at de har bruket det samme før og etter bildet som reklame hele tiden.

Man får beskjed om å trene masse og spise veldig sunt i seks uker etterpå, da går en jo selvfølgelig ned litt, men noen varig fettfjerning er det ikke.

Spar heller pengene og ta en fettsuging isteden - det gjorde jeg og da ble jeg kjempefornøyd.

Har ingen erfaring med Ultra Shape, men vet at det koster 5000 kr for å ta det på magen, litt mindre ca 4000 for lår...

Men har erfaring med fettsuging og den er dårlig. Ble kjempebra første halvåret etter og nå er magen blitt slapp og rar (uten vektøkning). Vurderer nå mageplastikk (skjære vekk hud)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251191-ultra-shape/#findComment-1998643
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...