smurf78 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 I Brønnøysundregisteret kan bedrifter reservere seg mot reklame. Er det skriftlig reklame det da menes? Ta f.eks. ravninfo.no som lever av at folk kjøper tilgang til info til alle bedrifter i Norge. Sikkert alle telefonselgere henter informasjonen sin der. Men omtrent på alle oppførsler står det at de har reservert seg mot reklame. Det må vel være lov til å ringe til disse bedriftene? 0 Siter
Osiris Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 En ting er sikkert, ringer du som telefonselger til noen som har reservert seg mot reklame så er det en ekstremt stor sjanse for at du kaster bort tellerskritt og i tillegg får en bøtte kjeft. 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg tror det er slik at bedrifter ikke kan reservere seg mot telefonsalg, kun mot skriftlig adressert reklame. Reservasjon mot telefonsalg i Brønnøysund er det bare fysiske personer som har anledning til. 0 Siter
smurf78 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 En ting er sikkert, ringer du som telefonselger til noen som har reservert seg mot reklame så er det en ekstremt stor sjanse for at du kaster bort tellerskritt og i tillegg får en bøtte kjeft. Ja er jo det jeg vil unngå. Men snakker ikke om privatpersoner, men bedrifter. For som sagt står det på omtrent alle bedriftene der inne at de har reservert seg mot reklame. Hvis dette gjelder telefonsalg også lurer jeg på hvordan f.eks. ravninfo kan overleve. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.