Gå til innhold

Har DOL mista brukere ?


husmusi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det har vært merkelig stille her en stund nå, ja. Jeg trodde at det var fordi folk flest var på påskeferie, men de burde vel ha kommet hjem nå vel?

På tide at Nååå dukker opp igjen og spriter opp stemninga litt! Noen som vet hvor han er å få tak i? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt stillere og stillere her inne, det begynte da småprat forsvant i sommer i tillegg til at mange spurte DOl adm. om forskjellige ting de aldri fikk svar på, får vi svar så er det ofte flytende svada svar. Dette er noe vi selvsagt blir lei av.

Av og til har det gått så lang tid før en ny tråd har dukket opp at jeg har begynt å lure på om noe har hengt seg opp:-)

Kanskje på tide at DOl adm. tar brukerne på alvor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Vi har ikke mistet brukere det siste året, snarere tvert imot. Nå har det vært påske og bruken har gått noe ned, men det gjør den alltid i ferier. Likevel, vi har gått fra 243000 besøk og 74000 besøkende i september i fjor, til 361000 besøk og 100000 besøkende i mars i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært merkelig stille her en stund nå, ja. Jeg trodde at det var fordi folk flest var på påskeferie, men de burde vel ha kommet hjem nå vel?

På tide at Nååå dukker opp igjen og spriter opp stemninga litt! Noen som vet hvor han er å få tak i? :-)

Savner Nååå jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner Nååå jeg også.

Og der var jammen du også, gamle ørn!

Hvordan skal vi få lokket fram Nååå? Det er spørsmålet.

Ditt nærvær burde kanskje hjelpe? Så jeg håper du ikke bare er her på en ørliten gjesteopptreden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...