Lucretia Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Pita er med hv.mel kanskje.. hvis det er pga gluten angelica ikke kan ha hvetemel, så finnes det jo ferdige glutenfrie pitabrød, tror jeg(?)... mener å ha sett sånn på ica maxi. 0 Siter
Gyda Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg sitter på jobben og har akkurat svelga en porsjon med Fjorlands potetball. Den var i grunn ikke så verst. :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Vi hadde toro blomkålsuppe, med ekstra blomkål oppi, og krutonger og revet ost. Og hvitløksbrød til. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg sitter på jobben og har akkurat svelga en porsjon med Fjorlands potetball. Den var i grunn ikke så verst. :-) *murrer* Jeg har funnet Fjorlands i flere butikker, men ingen av dem har hatt potetball! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Vi hadde toro blomkålsuppe, med ekstra blomkål oppi, og krutonger og revet ost. Og hvitløksbrød til. Får du kjøpt krutonger ferdig? 0 Siter
Gyda Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 *murrer* Jeg har funnet Fjorlands i flere butikker, men ingen av dem har hatt potetball! Be om at de skal ta det inn. Det gjorde jeg på Kiwien her. Og vips - så stod den i hylla! :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Be om at de skal ta det inn. Det gjorde jeg på Kiwien her. Og vips - så stod den i hylla! :-) He he, det enkle er ofte det beste! Så langt har jeg ikke tenkt. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Får du kjøpt krutonger ferdig? Ja, det får man. Både vanlige og med forskjellige krydder. De har dem i allefall på ICA, Rimi og Meny. Helt sikkert andre plasser også. :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Får du kjøpt krutonger ferdig? Jepp, som NeaNoor sier. Jeg har kjøpt de på Meny. De har forskjellige smaker og forskjellige merker. Idag hadde vi to forskjellige, ene var med tomat og basilikum, og den andre med hvitløk 0 Siter
Hønemoren Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jepp, som NeaNoor sier. Jeg har kjøpt de på Meny. De har forskjellige smaker og forskjellige merker. Idag hadde vi to forskjellige, ene var med tomat og basilikum, og den andre med hvitløk Høres gode ut, skal prøve dem. Takk for tips. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, det får man. Både vanlige og med forskjellige krydder. De har dem i allefall på ICA, Rimi og Meny. Helt sikkert andre plasser også. :-) Har alle de butikkene i nærheten så skal nok få tak i det. Takk. 0 Siter
Gjest Lærergomp Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Er det lett å lage? Er det stor sjanse for at dem ikke blåser seg opp? Jeg lagde med sjetteklassinger, og elevene fikk de til å blåse opp, så da burde vivoksne også få det til;) Men hvis man bryser de så går gjerne lufta ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.