Moraki Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 kan man leve et meningsfullt liv uten noe særlig venner og familie tror du? Vel, _jeg_ tror ikke det. Livet mitt hadde vært fullstendig meningsløst uten familien og de nærmeste vennene mine. 0 Siter
Gjest leter fortsatt Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Vel, _jeg_ tror ikke det. Livet mitt hadde vært fullstendig meningsløst uten familien og de nærmeste vennene mine. da er det altså forståelig at jeg ikke har funnet meningen med livet ettersom jeg har problemer med å være sammen med folk. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Når jeg står sint som ei fele og måker snø, er det ikke så lett å glede seg over et lite barns første møte med snøen :-) Helt enig, men klarer man det så har man fått en glede i livet som gjør at man lettere skjønner hva meningen med livet faktisk er. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Men hvordan _vet_ man det da? Det hele blir vel ren synsing og antagelser? Ja, for ingen har fasiten for _ditt_ liv. Ikke en gang du har den. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg gleder meg over små gleder i livet. Men jeg har problemer med å kose meg i selsskap/fester etc. Slike sammenkomster som andre gleder seg til, gruer jeg meg til. Det betyr kanskje at du har andre verdier i livet ditt. Det er ikke så viktig for deg å være på fester sammen med masse andre folk som kanskje drikker og kommer med masse svada. Er egentlig det noe tap da? 0 Siter
Gjest En bok å lære mye av Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Boktips: Henrik Syse. Veier til et godt liv. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Å bringe genene videre er livets mening? De som er barnløse har også en mening med sitt liv, de har funnet en annen mening de da Selvfølgelig.. svarte for meg selv jeg:) Alle har selvfølgelig ikke samme meningen m livet! 0 Siter
Moraki Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 da er det altså forståelig at jeg ikke har funnet meningen med livet ettersom jeg har problemer med å være sammen med folk. Det må du nesten svare på selv. 0 Siter
Moraki Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, for ingen har fasiten for _ditt_ liv. Ikke en gang du har den. Jeg svarte ikke deg. 0 Siter
Moraki Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Helt enig, men klarer man det så har man fått en glede i livet som gjør at man lettere skjønner hva meningen med livet faktisk er. Og hva er så denne meningen? 0 Siter
org Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, barn, mann, utdannelse. Og senere jobb. God helse. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg svarte ikke deg. Men svaret kom til meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.