Gjest Pontiac Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det er vel egentlig den 31 oktober, men når pleier ungene å gå rundt? Den 31, som er på en tirsdag? Helgen før? Hvis så, fredag og/eller lørdag og /eller søndag? Og dere som hater Halloween, nei, jeg spurte ikke om hva dere synes om den aktuelle feiringen 0 Siter
Gyda Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Her pleier de å gå på selve dagen, den 31. (Bursdagen til mannen min forøvrig, så det blir ikke no' godteri igjen til ham ;-).) 0 Siter
Lucretia Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hmm... ja der minnet du meg på at jeg må kjøpe inn godteri. Eller, er det vanlig at de kommer inn og ringer på i blokker? Jeg har nettopp flytta inn i ny blokk. Bodde de siste tre årene også i blokk, men der var det aldri noen, hverken halloween-unger eller tv-aksjon folk. Var noen fra tv-aksjonen her iallefall. Gleder meg, jeg. Synes det er koselig med Halloween 0 Siter
tula Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Her går de selve Halloween-dagen 31.okt. Tirsdag. 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Man skal gå på selve dagen - noe annet er juks! :-) Det eneste som kan flyttes til nærmeste helg, er Halloweenparty (enten det er for barn eller voksne eller begge deler), men da skal man holde seg på festen og ikke gi seg til å gå rundt og tigge godteri! ;-) 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Så var det bare å få unga til å klare å vente da 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg synes Halloween er kjempemorsomt, men jeg gir ikke noe som helst til noen som kommer utenom 31.oktober. Kommer de før, får de vennlig og bestemt beskjed om å komme tilbake på selve dagen. 0 Siter
Speak Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Man går på tirsdag. Ikke noe problem å bruke en time en tirsdag kveld. Jeg synes det er en helt grei ting, men unger som kommer på feil dag får ikke noe her i huset. Blir like dumt som å feire julaften på nærmeste helg. (Nesten i hvertfall:-) 0 Siter
laban Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Man skal gå på selve dagen - noe annet er juks! :-) Det eneste som kan flyttes til nærmeste helg, er Halloweenparty (enten det er for barn eller voksne eller begge deler), men da skal man holde seg på festen og ikke gi seg til å gå rundt og tigge godteri! ;-) Nemlig. 0 Siter
Jentungen1365380808 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 De som kommer en annen dag enn tirsdag får ingenting her i hvert fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.