Gjest En promp her og en promp der Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 I heisen? På middag hos svigers? I dusjkabinettet? I senga? Noen bedre? Hvor er det kjipeste/flaueste stedet du har fist? Kom igjen nå, fortell! 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 hahaha, har du ikke sett den mailen som ble sendt rundt? fra svensk tv, hun nyhetsopplesern som feis rett før sendinga var over på direktesendt tv! "Hehe, oi, ups" _Det_ må være flaut det! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Slapp en seriøs braker under beinpressen på treninga en gang. Det var av den typen som la seg over musikken og fikk alle til å snu seg i min og min treningspartners retning. Jeg forsto at jeg lå relativt syltynt an, og reagerte styggfort, snudde hodet mot min treningspartner (la oss kalle ham Ari), så på ham med et sjokkert uttrykk i øynene, og sa så alle hørte det: FY FAEN, ARI! Den rodde jeg pent inn. 0 Siter
Gjest prex plutos Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Min flaueste var da jeg kom lett joggenede forbi en gjeng med kjekke gutter som øya meg opp. Rett ved siden eller før jeg passerte slapp jeg en, og fikk akkurat tid til å se de sjokkerte grimasene som dukka opp i fjesene deres. Det var flaut. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Gosh, hva man skal gidde å svare på! 0 Siter
Gjest En promp her og en promp der Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Gosh, hva man skal gidde å svare på! Og allikevel så måtte du svare noe! *fnis* 0 Siter
morsan Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Slapp en seriøs braker under beinpressen på treninga en gang. Det var av den typen som la seg over musikken og fikk alle til å snu seg i min og min treningspartners retning. Jeg forsto at jeg lå relativt syltynt an, og reagerte styggfort, snudde hodet mot min treningspartner (la oss kalle ham Ari), så på ham med et sjokkert uttrykk i øynene, og sa så alle hørte det: FY FAEN, ARI! Den rodde jeg pent inn. En bekjent opplevde noe tilsvarende på bussen. Det var fullt, så han måtte stå i "midtdelen" ved utgangen. Ved siden av han sto en eldre dame. Like før en holdeplass slapp dama en skikkelig braker, hvorpå hun snudde seg og så strengt på min bekjente og sa "Å fydda!", før hun gikk av bussen! ;-) Min bekjente ble dermed stående igjen inne på bussen med alles øyne rettet mot seg*he he* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 En bekjent opplevde noe tilsvarende på bussen. Det var fullt, så han måtte stå i "midtdelen" ved utgangen. Ved siden av han sto en eldre dame. Like før en holdeplass slapp dama en skikkelig braker, hvorpå hun snudde seg og så strengt på min bekjente og sa "Å fydda!", før hun gikk av bussen! ;-) Min bekjente ble dermed stående igjen inne på bussen med alles øyne rettet mot seg*he he* Det var dama si, det! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Og allikevel så måtte du svare noe! *fnis* Hehe, du sier noe, blir vel litt provosert av slike tåpelige spørsmål. 0 Siter
Gjest En promp her og en promp der Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hehe, du sier noe, blir vel litt provosert av slike tåpelige spørsmål. Tåpelig for en er artig for en annen. Er jo bare å heve seg over det man synes er teit. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 En bekjent opplevde noe tilsvarende på bussen. Det var fullt, så han måtte stå i "midtdelen" ved utgangen. Ved siden av han sto en eldre dame. Like før en holdeplass slapp dama en skikkelig braker, hvorpå hun snudde seg og så strengt på min bekjente og sa "Å fydda!", før hun gikk av bussen! ;-) Min bekjente ble dermed stående igjen inne på bussen med alles øyne rettet mot seg*he he* *flirer* 0 Siter
Gjest anomyma1 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ikke noe særlig å slippe en liten en på kontoret, og så kommer det en annen inn på kontoret ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.