Gå til innhold

alene?

Gjest fåkk ju

Anbefalte innlegg

Gjest fåkk ju

hei.er det noen her som ikke klarer å gå inn i forhold?

jeg savner så sårt en kjærest. men er bare så redd, og har ett så anstrengt forhold til menn. det er så slitsomt!føler meg så ensom!

ble voldtatt for 3 år siden. etter dette har jeg hatt så mye angst for å gå ut blandt folk. er redd hele tiden. føler jeg ikke har noe liv lengrer! en venninne som ga faen,og oversåg det hele da jeg fortalte hva som hadde skjedd til henne.følte meg då så usikker på hele jævla mannen som voldtok meg. voldtok han meg?eller ikkje? det hele gjore at jeg fortrengte alt,og skammet meg sånn!! nå er alt tilbake 100 ganger verre!!! hater henne akuratt nå!! kunne det vert omvendt!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251278-alene/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

hei, kjære deg!

Tenkte bare jeg skulle si at du ikke er alene. Jeg tenker også sånn. Er livredd og tviler ofte på min egne historie, selv om jeg vet den er sann.

Forhold kommer vel etterhvert har jeg skjønt. Jeg midt oppi starten av et selv. Er livredd!!!

Klem fra Liljen

www.liljensverden.piczo.com

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251278-alene/#findComment-2019972
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...