villee Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har send en pakke i postoppkrav og hun jeg sendte den til sier hun har betalt summen vi ble enige om og fått pakken hos posten. Det jeg lurer på er når jeg mottar pengene på min konto? Er to dager siden hun hentet pakken. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hvis du ikke påførte en konto i Postbanken, så tar det noen dager. 0 Siter
villee Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Skrevet 24. oktober 2006 Hvis du ikke påførte en konto i Postbanken, så tar det noen dager. Nei, det er ikke Postbanken. Takk for svar. Tenkte jeg snart måtte etterlyse de, men da venter jeg litt til. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Tok over en uke før jeg fikk pengene inn på konto etter at han som kjøpte varen hadde hentet den. 0 Siter
EllaJo Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det kan ta opptil en uke (noen ganger mer) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.