org Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Be ham tømme søpla på vei ut? *ler* Stakkars mann, hvis han skulle bli utsatt for alle disse rådene... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har vært borti kunder av samme sorten. Og jeg reagerer ofte med å bli SÅ inn i gamperæva hyggelig og overblid hyggelig at det grenser til det uspiselige. Denne fyren vil neppe merke sarkasmen i det, men gud som det hjelper for eget humør! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Stirre på skoene - råbra! Eller på nesen hans! Tenk deg at han har en stor brun vorte som det vokser hår på! *Fnis* Skal jeg se på skoene hans må jeg jo lene meg frem over skranken! ) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 *Fnis* Skal jeg se på skoene hans må jeg jo lene meg frem over skranken! ) Desto bedre. Og hvis du er så lita som nicket ditt tilsier, så må du kanskje klatre opp på en stol for å få sett de over skranken. Gjett om han blir satt ut, da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.