Gå til innhold

Hvem andre enn Fretex henter møbler?


Gjest Bor i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Bor i Oslo

Hvem andre enn Fretex kan man ringe for å få hentet endel møbler man ikke trenger? Ville helst gi det til et godt formål. Men så viste det seg at Fretex må man avtale med tre uker i forveien, og jeg trenger møblene av veien innen helgen.

Alternativt kunne jeg jo tjent en skvett på dem.Men i alle fall bli kvitt dem. Har prøvd å avertere dem på finn.no uten respons. (furumøbler er visst ikke helt "in").

Noen forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke mye til svar men..

Kanskje du kan høre med ungdomsklubber? Tar frelsesaremeen imot? En lapp på jobben og på butikken kan ofte føre til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg averterte en tv-benk med vitrineskap og et slagskip av et furu-salongbord på gis bort på finn.no og det tok en knapp halvtime så var begge deler gitt bort. Og jeg måtte ta ned annonsen samme kveld for det strømmet på med både mail og sms! Men det var i Trondheim da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forresten spørre nærmeste aldershjem. Jeg kastet 2 år gamle skinnmøbler da faren min døde og aldershjemmet der moren min er ble kjempelei seg.

Jeg prøvde å gi dem bort men ingen ville ha dem uten å få dem brakt på døra. Aldershjemmet sa at de kunne ha hentet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gruffalo

Det henger jo lapper på alskens lyktestolper og trikkestopp om småfirmaer som rydder/kjøper dødsbo, vil tro de kan ta møbler selv om du lever i beste velgående. Du får opp noen dusin annonser om du googler frasene "rydder dødsbo" eller "kjøper dødsbo."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...