Gjest jobbtilbud Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Hvordan komme lettest fra Drammen til Skullerud uten å kjøre bil? Har ikke egen bil og har fått et jobbtilbud som er i/på Skullerud, men virker som det er vanskelig å komme seg dit? 0 Siter
Gjest jobbtilbud Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Tog og t-bane. Ok, minst 1 time hver vei i reisetid da.. Huff er det verdt det? 0 Siter
Gjest jobbtilbud Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 NSB + T-bane til Skullerud. Ok, bra vi har offentlig transport, men hater å bytte. Håpet på det skulle gå et tog direkte dit. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ok, minst 1 time hver vei i reisetid da.. Huff er det verdt det? Nei, jeg synes ikke det. Jeg har reist 1,5 timer innen Oslo for å komme på jobben men ble helt utslitt. Finn deg heller en jobb der du bor ) 0 Siter
Gjest jobbtilbud Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Nei, jeg synes ikke det. Jeg har reist 1,5 timer innen Oslo for å komme på jobben men ble helt utslitt. Finn deg heller en jobb der du bor ) Ja, det er lettere sagt enn gjort veit du! Men takk for svar 0 Siter
keinstein Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Ok, bra vi har offentlig transport, men hater å bytte. Håpet på det skulle gå et tog direkte dit. Nope. Ingen togstasjoner, nærmeste er Hauketo, for Nordstrand er nå nedlagt. Gamle sporet var nærmere, og gikk over myra forbi Rosenholm. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Nope. Ingen togstasjoner, nærmeste er Hauketo, for Nordstrand er nå nedlagt. Gamle sporet var nærmere, og gikk over myra forbi Rosenholm. Th, Nordstrand er ikke nedlagt i det hele tatt... Du må bare ta lokaltoget for å komme både dit og til Ljan. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Th, Nordstrand er ikke nedlagt i det hele tatt... Du må bare ta lokaltoget for å komme både dit og til Ljan. Det så så nedlagt ut. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det så så nedlagt ut. Det er jeg enig i Men toget stopper der to ganger i timen - når NSB gjør det de skal. 0 Siter
keinstein Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Det er jeg enig i Men toget stopper der to ganger i timen - når NSB gjør det de skal. Du har rett. Du skal skytes senere. Men nå ser jeg trebrua som gikk over Ljansjuvet, og den lange skjæringen som er sprengt ut langs Gamlelinja. Det er også en myr forut som ikke kunne være lett å håndtere for rallarne som la sporet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.