RUFFENvilla Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 før det vart slutt mellom meg og dama sa hu at viss det vart slutt så skulle ikkje sønnen vår treffe nyedama mi viss eg fant ny.måtte tenke på sønnen vår,skjerme han.det var eg enig i.så vart det slutt,og ganske raskt fant hu seg ny type.han er veldig ofte på besøk,og det er greit for meg,men sønnen vår på fire har endret adferd,og nå har barnehagen sagt at han sliter etter bruddet.kva kan eg gjere?bør eg be hu ta det litt roligt med han typen?kva er best for barnet? 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg ville ikke sagt det direkte til henne ang treffe typen, men latt ho forstå det sjøl gjennom samtale. Dere foreldre har god tone? Dere bør kanskje gå sammen til barnehagen å prate med de der, før dere to prater alene. Det kan så fort bli flere konflikter, derfor. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Så hu skal få presentere guttungen for sin nye kjæreste, men om du får deg dame så skal hun holdes hemmelig?! Hun har forøvrig ingen rett til å kreve noe slikt, selvfølgelig. For at det skal gå så smertefritt som mulig for barna _må_ de voksne være seg sitt ansvar bevisst og samarbeide så godt de kan og enda litt bedre - de må svelge kamel på kamel og ikke under noen omstendighet bruke barnet mot den andre. Ta kontakt med helsestasjonen og be om at gutten får snakke med en barnepsykolog/-psykiater så fort som mulig. 0 Siter
Moraki Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Du burde si til henne det samme som du har skrevet i dette innlegget. 0 Siter
RUFFENvilla Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Skrevet 27. oktober 2006 har sagt til ho det eg skulle si no ja.men hu sa at det var annerledes med hu enn med meg???kvinnfolk.grrr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.