Gå til innhold

Hvorfor er jeg så forbaska usikker på alt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Alt er tiltak

Når det presser på rundt deg-

og alt går mot deg-

helt til du føler du ikke holder ut et minutt lenger-

da skal du aldri gi opp, for da er du nettopp på stedet og tiden der tidevannet snur.

Fine ord! Jeg går hele tiden å tenker at jeg må forlate samboer for det er der problemet ligger.. Jeg vet ingenting lenger.. Jeg er så forvirra over alt:(

Gjest Noen ord til trøst

Fine ord! Jeg går hele tiden å tenker at jeg må forlate samboer for det er der problemet ligger.. Jeg vet ingenting lenger.. Jeg er så forvirra over alt:(

Er du deprimert, kan du søke på serotonin på søkesiden, og få råd til hva du kan gjøre. NHD har tidligere gitt råd om mosjon bla mot depresjon.

Gjest Noen ord til trøst

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3222790

Les spesielt det NHD skriver her

Ha det godt:-)

Gjest Alt er tiltak

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3222790

Les spesielt det NHD skriver her

Ha det godt:-)

jeg vet ikke hva jeg er.. om jeg er deprimert,har angst eller noe,aner ikke. Vært hos lege og prøver ut antidepressiva..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...