Gjest Alt er tiltak Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg føler noe mangler... Greier ikke vere lykkelig.. Har flott samboer og er såå glad i han.Føles som om jeg er usikker på hele livet... Er over en mnd til jeg skal til psykolog.. Jeg klarer ikke vente mer.. Vil noen hjelpe? 0 Siter
Gjest Noen ord til trøst Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Når det presser på rundt deg- og alt går mot deg- helt til du føler du ikke holder ut et minutt lenger- da skal du aldri gi opp, for da er du nettopp på stedet og tiden der tidevannet snur. 0 Siter
Gjest Alt er tiltak Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Når det presser på rundt deg- og alt går mot deg- helt til du føler du ikke holder ut et minutt lenger- da skal du aldri gi opp, for da er du nettopp på stedet og tiden der tidevannet snur. Fine ord! Jeg går hele tiden å tenker at jeg må forlate samboer for det er der problemet ligger.. Jeg vet ingenting lenger.. Jeg er så forvirra over alt:( 0 Siter
Gjest Noen ord til trøst Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Fine ord! Jeg går hele tiden å tenker at jeg må forlate samboer for det er der problemet ligger.. Jeg vet ingenting lenger.. Jeg er så forvirra over alt:( Er du deprimert, kan du søke på serotonin på søkesiden, og få råd til hva du kan gjøre. NHD har tidligere gitt råd om mosjon bla mot depresjon. 0 Siter
Gjest Noen ord til trøst Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 Fine ord! Jeg går hele tiden å tenker at jeg må forlate samboer for det er der problemet ligger.. Jeg vet ingenting lenger.. Jeg er så forvirra over alt:( http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3222790 Les spesielt det NHD skriver her Ha det godt:-) 0 Siter
Gjest Alt er tiltak Skrevet 24. oktober 2006 Skrevet 24. oktober 2006 http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=3222790 Les spesielt det NHD skriver her Ha det godt:-) jeg vet ikke hva jeg er.. om jeg er deprimert,har angst eller noe,aner ikke. Vært hos lege og prøver ut antidepressiva.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.