Line Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Noen som har denne telefonen, som kan fortelle meg hvorfor det av og til kommer "meldingen er i bruk" når man prøver å slette meldinger? Vanvittig irriterende når man ikke får til å slette meldinger man ikke vil ha der lenger. Jeg bruker jo ikke meldingen..? Jeg vil bare slette den, jeg. Hvordan gjør jeg det da? Hvorfor får jeg denne "informasjonen"? 0 Siter
tula Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Har selv denne telefonen, og jeg sletter meldinger hele tiden. Både sendte, utkast, og innkomne meldinger. Men har aldri fått den meldingen du får. Kanskje den har en liten feil i sw? Tror jeg ville tatt den med til en forhandler og forhørt meg der. Eller du kan jo ta kontakt med kundeservice i SE også 0 Siter
Line Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter Skrevet 25. oktober 2006 Har selv denne telefonen, og jeg sletter meldinger hele tiden. Både sendte, utkast, og innkomne meldinger. Men har aldri fått den meldingen du får. Kanskje den har en liten feil i sw? Tror jeg ville tatt den med til en forhandler og forhørt meg der. Eller du kan jo ta kontakt med kundeservice i SE også Jeg fikk det til, fikk hjelp av en engelsk kamerat som har samme type mobil. Man må trykke på den lille knappen til høyre for joysticken, og da får man opp meldinger som er aktive. Derfra kan de slettes. Jeg skjønner likevel ikke hva det betyr at en melding er aktiv... 0 Siter
tula Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg fikk det til, fikk hjelp av en engelsk kamerat som har samme type mobil. Man må trykke på den lille knappen til høyre for joysticken, og da får man opp meldinger som er aktive. Derfra kan de slettes. Jeg skjønner likevel ikke hva det betyr at en melding er aktiv... Har aldri vært borti det, og synes det høres merkelig ut. Hvordan er de aktive da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.