Gjest prust Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Har nettopp vasket jakkene våre - og de trenger sårt impregnering. Hvor kjøper jeg det? Intersport? Andre steder? Tenker på sånn en hiver i vaskemaskinen sammen med jakkene. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 De har det i sportsforretninger. Jeg kjøpte på sportshuset her forleden. Har ikke fått somlet meg til å vaske jakkene ennå, men snart.... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det har de på Coop Obs. Det er kanskje billigere der enn på Intersport eller G-sport? Like god kvalitet? 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Det er kanskje billigere der enn på Intersport eller G-sport? Like god kvalitet? Ja så absolutt. Det er meget god kvalitet på den man får kjøpt på Obs. Regner med den er billigere også. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ja så absolutt. Det er meget god kvalitet på den man får kjøpt på Obs. Regner med den er billigere også. OK. Skal dit i morgen uansett. Da kjøper jeg det der! Takker og bukker :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 De har det i sportsforretninger. Jeg kjøpte på sportshuset her forleden. Har ikke fått somlet meg til å vaske jakkene ennå, men snart.... Denne bruker jeg til alt. http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/Scotchgard/Home/ 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 OK. Skal dit i morgen uansett. Da kjøper jeg det der! Takker og bukker :-) Bare hyggelig ). 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Denne bruker jeg til alt. http://solutions.3m.com/wps/portal/3M/en_US/Scotchgard/Home/ Hvor kjøper du den da? Holder spray-impregnering like lenge som vaske-impregnering? 0 Siter
keinstein Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hvor kjøper du den da? Holder spray-impregnering like lenge som vaske-impregnering? Noen av impregneringene er silikon og s k "feite", dvs at de bl a smitter over og ødelegger malingfeste på flater. Det er en helvetes plage når du skal male, da malingen flasser av. 3M sin er ikke feit, og smitter ikke. Men den er dyr. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hva slags jakker er det dere impregnerer? Impregnerer bare støvler og sko jeg *dum* Er det noe jeg har gått glipp av ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hva slags jakker er det dere impregnerer? Impregnerer bare støvler og sko jeg *dum* Er det noe jeg har gått glipp av ) Sånne turjakker - à la Norrøna og Helly Hansen og Stormberg osv. Vi var på tur i øspøs regn i helga, og mannen min så ut som en druknet hannkatt i Norrøna-jakka si... 0 Siter
keinstein Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hva slags jakker er det dere impregnerer? Impregnerer bare støvler og sko jeg *dum* Er det noe jeg har gått glipp av ) Prøv å gå ut i regnvær en gang, ta på din fineste nye myke (u-impregnerte) lammeskinnjakke og se på den etter at den har tørket. Den blir aldri seg selv mer. Bortsett fra det, kan du bruke Scotchguard på nesten alle klær, ryggsekker, møbler osv. De blir MYE lettere å rengjøre, flekker sitter ikke fast, selv bringebærsyltetøy på velur. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Sånne turjakker - à la Norrøna og Helly Hansen og Stormberg osv. Vi var på tur i øspøs regn i helga, og mannen min så ut som en druknet hannkatt i Norrøna-jakka si... Aha. Vi har ikke sånne jakker vi. Tror ikke noen bruker slike inne i byen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Prøv å gå ut i regnvær en gang, ta på din fineste nye myke (u-impregnerte) lammeskinnjakke og se på den etter at den har tørket. Den blir aldri seg selv mer. Bortsett fra det, kan du bruke Scotchguard på nesten alle klær, ryggsekker, møbler osv. De blir MYE lettere å rengjøre, flekker sitter ikke fast, selv bringebærsyltetøy på velur. Hihi, jeg er ikke ute i regnvær. Jeg blir så vår på lårene at jeg kan vri buksa når jeg kommer hjem. Regnbukse er uaktuelt, ingen som er lange nok i beina. Knebukser er ikke helt min stil ) Bortsett fra knebukser som skal være knebukser da. 0 Siter
Gjest anna72 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Aha. Vi har ikke sånne jakker vi. Tror ikke noen bruker slike inne i byen. Klar man bruker sånn inne i byen..... 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Klar man bruker sånn inne i byen..... Kjenner ingen jeg og ser aldri noen med allværsjakker her jeg bor. 0 Siter
keinstein Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Hihi, jeg er ikke ute i regnvær. Jeg blir så vår på lårene at jeg kan vri buksa når jeg kommer hjem. Regnbukse er uaktuelt, ingen som er lange nok i beina. Knebukser er ikke helt min stil ) Bortsett fra knebukser som skal være knebukser da. Elektrisk bil med tak. 0 Siter
Dorthe Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Elektrisk bil med tak. Jeg får ikke den med meg inn i butikkene da og dessuten er det for gamle kjerringer og jeg anser ikke meg sjøl som det enda ) 0 Siter
cecily Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Sånne turjakker - à la Norrøna og Helly Hansen og Stormberg osv. Vi var på tur i øspøs regn i helga, og mannen min så ut som en druknet hannkatt i Norrøna-jakka si... Bergans sine impregneres ved stryking. Det burde jeg gjøre snart. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.