Gjest vil ha den Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Ønsker å laste ned sangen Lille Laila. Gjerne flere versjoner hvis det finnes. Men finner den ikke på limewire. Noen som vet hvor jeg kan finne en? Skrevet av Doodle Bugs, men synget av flere bl.a Odd Børrezen 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Pappa har plata og vi hørte på den i helga - *LOL* -. gruuusomt. *kremt* - kan ikke hjelpe deg da - måtte bare fortelle det 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Pappa har plata og vi hørte på den i helga - *LOL* -. gruuusomt. *kremt* - kan ikke hjelpe deg da - måtte bare fortelle det Den er ganske gammel den vel? Er den så gammel at den kan være med på noen av "frem fra glemselen" cdene tro? Isåfall kan du kanskje finne den på limewire ved å søke på "frem fra glemselen". Er ikke sikker altså, men verdt et forsøk? Jeg fant "lille Anna på søndags skolen" eller hva den heter igjen der... 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Den er ganske gammel den vel? Er den så gammel at den kan være med på noen av "frem fra glemselen" cdene tro? Isåfall kan du kanskje finne den på limewire ved å søke på "frem fra glemselen". Er ikke sikker altså, men verdt et forsøk? Jeg fant "lille Anna på søndags skolen" eller hva den heter igjen der... Nei - det er ikke en sånn sang - det er faktisk popmusikk fra 60-tallet -hehe 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 her har du teksten: http://www.home.no/vannhode/tabs/Doodle%20Bugs/Lille%20Laila.txt 0 Siter
fresja Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg lastet ned opptil flere versjoner av Lille Laila fra Winmx for noen år siden. Virker Winmx nå, forresten? 0 Siter
flisa Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 og her kan du trykke på den lille høytaleren og høre en variant: http://66.102.9.104/search?q=cache:gjVGdpefQNQJ:www.arnes-musikk.no/minnebok.htm+%22lille+laila%22+Doodle+Bugs&hl=no&ct=clnk&cd=8 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Har Odd Børrezen sunget den??????????? (gikk tom for spørsmålstegn her nå) Sikker på at du ikke mener Odd Børre? 0 Siter
Gjest hahahahaha Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Pappa har plata og vi hørte på den i helga - *LOL* -. gruuusomt. *kremt* - kan ikke hjelpe deg da - måtte bare fortelle det Den er ikke til meg da,hehe. Den er til en arbeidskollega jeg skal overraske.:0) 0 Siter
Gjest hahahahaha Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 her har du teksten: http://www.home.no/vannhode/tabs/Doodle%20Bugs/Lille%20Laila.txt Takker. Den skal skrives ned for hånd,hehe. 0 Siter
Gjest hahahahaha Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Har Odd Børrezen sunget den??????????? (gikk tom for spørsmålstegn her nå) Sikker på at du ikke mener Odd Børre? Jo, det var nok Odd Børre,hehe. Den er ikke til meg skjønner du. 0 Siter
Gjest vilgjernehadem Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg lastet ned opptil flere versjoner av Lille Laila fra Winmx for noen år siden. Virker Winmx nå, forresten? Det koster å laste ned winmx. har du sangene på pc? Du kunne ikke sendt dem via mail da?:0)) *håpehåpe* 0 Siter
fresja Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det koster å laste ned winmx. har du sangene på pc? Du kunne ikke sendt dem via mail da?:0)) *håpehåpe* Winmx var gratis før, men jeg kommer ikke inn der nå. Har dessverre Lille Laila og masse annen musikk på en gammel PC som ikke er tilkoblet lenger, 0 Siter
fresja Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Det koster å laste ned winmx. har du sangene på pc? Du kunne ikke sendt dem via mail da?:0)) *håpehåpe* Du kan laste ned Lille lila på Limewire nå; den er under frem fra glemselen. 0 Siter
Gjest får ikkeoppnoe Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Du kan laste ned Lille lila på Limewire nå; den er under frem fra glemselen. Kommer ikke opp noe på hverken lille lila eller lille laila, eller frem fra glemselen hos meg nei...:0( 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Kommer ikke opp noe på hverken lille lila eller lille laila, eller frem fra glemselen hos meg nei...:0( Rare greier... søkte på frem fra glemselen for ei stund siden jeg, og fikk opp masse... men nå har vi jo måttet kjøre oppatt hele maskina her, og siden gubben ikke er hjemme omtrent så har vi ikke fått lastet ned igjen. ellers skulle jeg da vitterlig ha prøvd jeg også. kan ikke ha blitt borte da vel??? Klarer jeg å laste ned igjen limewire selv tro? 0 Siter
Gjest det får du til Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Rare greier... søkte på frem fra glemselen for ei stund siden jeg, og fikk opp masse... men nå har vi jo måttet kjøre oppatt hele maskina her, og siden gubben ikke er hjemme omtrent så har vi ikke fått lastet ned igjen. ellers skulle jeg da vitterlig ha prøvd jeg også. kan ikke ha blitt borte da vel??? Klarer jeg å laste ned igjen limewire selv tro? Ja,det er ikke vanskelig. bare følg anvisningene.:0) Jeg greide det også selv.*humre* tror det er www.limewire.com og velg free-versjonen.:0) 0 Siter
Gjest jippiglad på mandag Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Rare greier... søkte på frem fra glemselen for ei stund siden jeg, og fikk opp masse... men nå har vi jo måttet kjøre oppatt hele maskina her, og siden gubben ikke er hjemme omtrent så har vi ikke fått lastet ned igjen. ellers skulle jeg da vitterlig ha prøvd jeg også. kan ikke ha blitt borte da vel??? Klarer jeg å laste ned igjen limewire selv tro? Da fikk jeg lasta ned en gammel versjon fra doodle bugs, men den har ikke vært der før altså.:0) Vil gjerne ha flere versjoner hvis det skulle dukke opp. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Ja,det er ikke vanskelig. bare følg anvisningene.:0) Jeg greide det også selv.*humre* tror det er www.limewire.com og velg free-versjonen.:0) Må prøve!!! Da hadde gubben blitt overrasket når han kom hjem... 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Da fikk jeg lasta ned en gammel versjon fra doodle bugs, men den har ikke vært der før altså.:0) Vil gjerne ha flere versjoner hvis det skulle dukke opp. Fikk lastet ned limewire;);) Men fant ikke lille laila jeg hell... Frem fra glemselen derimot, kom det massevis av sanger på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.