Gjest togli Skrevet 25. oktober 2006 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg kan ikke huske å noen gang ha hatt skikkelig influensa. Mann og barn har heller ikke hatt det. Det høres ikke akkurat så forlokkende ut å ligge i karftig influensa når man har små barn å ta seg av, for ikke å snakke om å ha små barn med influensa... Jeg er litt fristet til å la hele familien vaksineres.. Finnes det argumenter _mot_ å la oss vaksineres når vi er friske og raske? Ungene er 9, 6 og 2 år gamle. 0 Siter
stromme Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Argument mot: Noen blir syke av selve vaksinen, influensasymptomer. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Argument mot: Noen blir syke av selve vaksinen, influensasymptomer. Det er jeg klar over, men influensasymptomer er tross alt mye bedre enn influensa ;-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har hørt om flere som aldri har vært sykere av influensa enn de gangene/den gangen de vaksinerte seg. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg har hørt om flere som aldri har vært sykere av influensa enn de gangene/den gangen de vaksinerte seg. Ok, nå har du nesten fått meg på andre tanker! :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ok, nå har du nesten fått meg på andre tanker! :-) He, he. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er jeg klar over, men influensasymptomer er tross alt mye bedre enn influensa ;-) Det er ikke ålreit med influensasymptomer hvis det blir slik moren min opplever det; å være influensasyk i fire-fem måneder i strekk! Det har hun blitt i alle rene hun har tatt vaksinen, så nå nekter hun å ta den. Jeg tok ikke vaksinen i fjor, og ble liggende rett ut i tre uker. Sånt er ikke greit når man er selvstendig næringsdrivende og har en jobb i et miljø hvor man blir sykere av å jobbe når man har feber, forkjølelse og influensa. Så i år tar jeg vaksinen igjen og håper jeg slipper unna! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. oktober 2006 Skrevet 27. oktober 2006 Det er ikke ålreit med influensasymptomer hvis det blir slik moren min opplever det; å være influensasyk i fire-fem måneder i strekk! Det har hun blitt i alle rene hun har tatt vaksinen, så nå nekter hun å ta den. Jeg tok ikke vaksinen i fjor, og ble liggende rett ut i tre uker. Sånt er ikke greit når man er selvstendig næringsdrivende og har en jobb i et miljø hvor man blir sykere av å jobbe når man har feber, forkjølelse og influensa. Så i år tar jeg vaksinen igjen og håper jeg slipper unna! Huff, nå kom du både med argumenter for og imot... Jeg tror nesten vi tar sjansen på at vi slipper unna i år også. Tanken på å ha influensasymptomer i fem uker frister meg lite...., men det må da høre til sjeldenhetene å ha symptomer så lenge? *håpe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.