Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg trykker på "se tråd" via 100 nyeste, åpnes det hele tiden et nytt vindu per innlegg i denne tråden!

Dvs. at når jeg kommer inn på en tråd, har den ikke to spalter. Siden mangler altså den spalten som normalt viser innleggene.

Det medfører at jeg må ha to vindu åpne: et for å klikke på innleggene jeg skal lese og et annet for å faktisk få fram disse.

Jeg har ikke det samme problemet når jeg ser på tråder via de ulike forumene, da er det alltid to spalter.

Forstår du hva jeg mener?

Har vært slik en god stund, men er ganske slitsomt. Jeg bruker Opera og har tenkt å fortsette med det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/251444-%C3%A5-se-str%C3%A5d-fra-100-nyeste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trykker du "åpne i nytt vindu" når du trykker på 100 nyeste-linken da?

Syns det var rart. Operaen min oppfører seg ikke sånn. Eller den gjør det når jeg trykker 100 nyeste i nytt vindu da, men det pleier jeg ikke å gjøre...

Nei, jeg gjør ikke det, den åpnes i samme vinduet, men hele siden reloades og to spalter blir til en :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...