Gjest Den evige student Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Synes at det virker som en positiv ting, men jeg har ikke erfaring med Aetat, og kjennskap til Trygdeetaten har jeg bare gjennom at jeg får barnetrygd. Men dere som har erfaring med disse to etatene, hva tror dere? Svar gjerne anonymt. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Nå har jeg enda ikke hatt bruk for Aetat, men den tid vil komme, og da ser jeg veldig positivt på at jeg kan bruke min saksbehandler på Trygdekontoret. Dvs, om ordningen fungerer bra nok til da, nå i starten blir det nok litt innkjøringsproblemer. Har hatt kontakt med trygdekontor i lang tid, blitt kjent med min saksbehandler, som igjen kjenner meg og min situasjon. Vi har opparbeidet en god dialog. Jeg håper og tror det da blir lettere den dagen jeg skal prøve og finne arbeid som jeg kan fungere i. Akkurat nå prøver og navigere meg på nettsidene deres, og det er ikke bare bare ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.