smurf78 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg veier alltid ca 1 kilo mindre om morgenen enn om kvelden. Hva skjer egentlig når man forbrenner om natta? Jeg trodde vanligvis at når man forbrente så kom det ut via avføring, urin og svette. Men om natta er jeg jo aldri på do. Så hvor forsvinner den kiloen? 0 Siter
flowy Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Kroppen bruker jo kalorier også når du sover, så den forbrenner det den trenger. Ellers mister man jo en god del væske om natten. Man tilfører jo vanligvis ikke ny væske på natten heller, så da blir kroppen tappet for den væsken den har. 0 Siter
Gjest Det tror jeg Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 bruker også energi på å produsere varme. Alt som må funger i kroppen trenger jo litt drahjelp, og slik forbrenner man hele tiden, bare ved å leve. 0 Siter
Speak Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 I tillegg til at du svetter ut en del er du kanskje på do før du veier deg? Jeg har en forskjell på 0,5 - 1,5 kilo fra kveld til neste morgen, og tror mye er at jeg er på do før veiing. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Kanskje du drømmer noe spennende? Jeg har våknet dyvåt av svette mere enn en gang, og det gjør kanskje også sitt? 0 Siter
Gjest når du sover Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ca. (veldig ca.) 70 kcal. i timen, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.