Gå til innhold

Hjelp, jeg har tatt 15avføringstabeletter...


Gjest blood

Anbefalte innlegg

Hjelp, idag har jeg tatt 15avføringstabeletter. Bare måtte, føler bare at alt går t h... når det gjelder mat!!

Alt er et levende mareritt:(

Vell, angående de 15tabelettene, jeg kan vell ikke få hjertestans eller noe slikt? Har lest noe om hjertestans når man bruker avføringstabeletter..

Gleder meg til i morra når tabelettene hjelper, blir helt nydelig å bli tom i magen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du stilte det spørsm.Lurer på det samme...

Det er et helvete-virkelig.

Håper det snart går bedre for deg allikevel.

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

Kjære "blood"

Det du har lest vedrørende hjertestans har med elektrolyttforstyrrelser å gjøre. Det kan skje ved for mye væsketap. Væsketap kan oppstå ved bruk av store mengder avførende midler som leder til diare. Du trenger nok ikke engste deg for det nå, men du kan få smerter i magen. Jeg vil imidlertid fraråde deg å benytte avførende preparater da det både er skadelig og vanedannende. Du taper heller ingen kalorier eller kilo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...