Gjest fant ikke nicket mitt Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Jeg setter ekstra pris på "gamle travere" som f.eks Lillemus Og Dorthe og ville ha savnet dem dersom de forsvant... Jeg skriver ikke så særlig mye her selv, men er ofte innom litt å leser. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er ingen jeg bare misliker på dol, hvertfall ikke av de som er her nå om dagen, men det er jo noen jeg liker ekstra, ekstra godt. F.eks Ulvinnen, SDD, Prozak, Togli, Princess Peach, Morsan, Angelica... med en beklagelse til de jeg helt sikkert glemte. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste Jeg setter pris på deg også.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Enhver person som kan gi meg svar på det jeg lurer på 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Takk og takk! ) Jeg setter pris på veldig mange, ingen nevnt - ingen glemt. ) Men det er noen få jeg ikke tåler "trynet" på også - ingen nevnt - ingen glemt her også. ;o) 0 Siter
morsan Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ingen nevnt - ingen glemt! :-) Jeg har glemt viktige folk i slike "oversikter" før, og det er ikke særlig stas. derfor pørver jeg å unngå det. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste Og vi setter pris på deg også 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Angelica, McLoud, Ulvinnen, Hare, SDD, DarkPink, Princess Peach, Prozak, Persille og mange, mange andre. Jeg setter pris på de fleste Så koselig! Synes du er skikkelig hyggelig, jeg også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Det er ingen jeg bare misliker på dol, hvertfall ikke av de som er her nå om dagen, men det er jo noen jeg liker ekstra, ekstra godt. F.eks Ulvinnen, SDD, Prozak, Togli, Princess Peach, Morsan, Angelica... med en beklagelse til de jeg helt sikkert glemte. Å, takk det samme beibeh. 0 Siter
DarkPink Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Å, takk det samme beibeh. =* Nå skal jeg på date! 0 Siter
Gyda Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det er det klart. Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen: Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 =* Nå skal jeg på date! Å, så koselig! Break a leg! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 SDD, Glimtipper, Ulvinnen, Persille, Gyda, Amber, hare, Dark Pink, Shira, Prozak og keinstein. Hvem har jeg glemt nå, da? *Tenke hardt* 0 Siter
Gyda Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det er det klart. Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen: Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul. laguna: unnskyld, du skulle på lista. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det er det klart. Jeg pleier ikke å nevne navn (nick) i sånne sammenhenger, men gjør et unntak nå, samtidig som jeg vet at jeg kommer til å glemme noen: Ulvinnen, Angelica, amber sun, hare, SDD, mrxx, togli, Mary Poppins, Lillemus, Dorthe, morsan, flisa, Cecily og de jeg har glemt. Prozak er også kul. Best for deg at du ikke glemte meg. Jeg som har mannen din i hylla og alt. ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Best for deg at du ikke glemte meg. Jeg som har mannen din i hylla og alt. ;o) Ja, du kan så si. Men det var nok ingen fare! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Ja, du kan så si. Men det var nok ingen fare! :-) Du var definitivt med i mine "ingen navnt - ingen glemt" også! ) Av de jeg setter pris på selvfølgelig! ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.