Gjest catiki21 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hei! Noen her som har melke allergi? Hva bruker dere istedenfor vanlig melk? Jeg begynner nå å reagere på melk nemlig. på forhånd takk for hjelpa. 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Sønnen min er laktoseintolerant. Vi bruker f.eks. *rismelk *melange melke og saltfri *kokosmelk *soft margaring u/melk (blå pakke) *god og mager produktene fra min erkefiende Gilde ( Kommer ikke på mer nå, men jeg skal se om jeg får svart litt senere i dag, når jeg får tenkt meg litt om. I sjokoladekake f.eks. bytter vi ut med rismelk, farris eller appelsinjucie. MVH 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Sønnen min er laktoseintolerant. Vi bruker f.eks. *rismelk *melange melke og saltfri *kokosmelk *soft margaring u/melk (blå pakke) *god og mager produktene fra min erkefiende Gilde ( Kommer ikke på mer nå, men jeg skal se om jeg får svart litt senere i dag, når jeg får tenkt meg litt om. I sjokoladekake f.eks. bytter vi ut med rismelk, farris eller appelsinjucie. MVH Tusen takk for svaret. Da vet jeg hva jeg kan bruke istedenfor å bli syk av å drikke melk. Da er det bare å gå på butikken å kjøpe inn de andre melke erstattningene:-)!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.