Gjest uerfaren med dette Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Er det normalt at blødningen blir nærmest brunsvart på farge når jeg bruker P-piller? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du nettopp har begynt på pillene er det helt vanlig med blødningsforstyrrelser ja, de første 3 mnd omtrent. 0 Siter
Gjest uerfaren med dette Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 Hvis du nettopp har begynt på pillene er det helt vanlig med blødningsforstyrrelser ja, de første 3 mnd omtrent. OK. Har brukt dem i to måneder. Blødningen jeg har fått nå, kom sånn noenlunde etter planen (et par dager seinere i den pillefrie uka enn sist) men fargen var altså veldig rar.. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 26. oktober 2006 Skrevet 26. oktober 2006 OK. Har brukt dem i to måneder. Blødningen jeg har fått nå, kom sånn noenlunde etter planen (et par dager seinere i den pillefrie uka enn sist) men fargen var altså veldig rar.. Når mensen er brunlig betyr det bare at den er litt sparsom, lærte legen min meg en gang. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.